Poniższy tekst powstał przed szczegółowymi ustaleniami o przestępczej przeszłości Dagmary Kaźmierskiej, o których przeczytacie pod tym linkiem. Tę informację zamieszczamy pod każdym artykułem o Dagmarze Kaźmierskiej w całej Gazeta.pl.
Format Polsatu z Dagmarą Kaźmierską w roli głównej trwa w najlepsze. "Królowa życia" szuka kandydata na męża przed kamerami, przemierzając w tym celu Polskę wszerz i wzdłuż. Towarzyszy jej syn Conan oraz przyjaciel Jacek Wójcik, doskonale znany widzom z poprzedniego formatu celebrytki w TTV. W piątym odcinku "Dagmara szuka męża" Kaźmierska zapozna Wiesława, który momentalnie skradnie jej serce.
Kaźmierska w piątym odcinku przyjedzie do Wieliszewa. Mieszkający tam kandydat, Wiesław, od razu zawróci jej w głowie, - Ja pana kocham - powie już po paru sekundach znajomości. Mężczyzna wpadnie jej w oko pod wieloma względami - od stylizacji, po sposób bycia. Uwagę widzów zwróci dość spora różnica wieku między Wiesławem a Dagmarą, co podkreślać będzie w szczególności Jacek. Dagmara jednak będzie nieugięta. - Wiesław to jest coś niesamowitego! Tam jest taka siła wewnętrzna, taka energia! - powie, kiedy będą mieli okazje wspólnie zatańczyć. - Jak on mną zamiatał na tym parkiecie! To rycerz parkietu, naprawdę! Lew parkietu! - zachwyci się. Jak jednak czytamy w zapowiedzi odcinka, Wiesław ukrywa przed Kaźmierską pewien istotny fakt... Piąty odcinek show "Dagmara szuka męża" zostanie w poniedziałek, 8 stycznia o godz. 22.00 w Super Polsat.
Dagmara Kaźmierska ma powody do radości. Program z jej udziałem jest sporym sukcesem. Z tego powodu, będą go mogli oglądać widzowie także głównej stacji Polsatu. Przypominamy, że od grudnia "Dagmara szuka męża" emitowana jest w poniedziałki o 22.00 w kanale Super Polsat. Od 13 stycznia natomiast będzie go można oglądać też w Polsacie - w soboty o 15.45. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualne Media, średnia widownia premierowych odcinków cyklu do 25 grudnia wyniosła 173 tys. osób, co przełożyło się na 1,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,02 proc. w grupie 16-49 i 1,93 proc. w grupie 16-59.