• Link został skopiowany

Hello Kitty oficjalną ambasadorką Japonii

Co jak co, ale trudno znaleźć dziewczynkę czy młodą kobietę, która nie kocha uroczej Hello Kitty. Najpopularniejsza kotka na świecie ma nowe zadanie - została ambasadorką turystyki Japonii!

To ci dopiero niespodzianka. To chyba pierwszy przypadek w historii (przynajmniej Japonii), kiedy fikcyjna postać została ambasadorem kraju. Kto podjął taką decyzję? Oczywiście ministerstwo turystyki, które chce skłonić jak najwięcej mieszkańców Chin i Hong Kongu do przybywania na wakacje do Japonii. W grę wchodzą te dwa kraje, ponieważ to właśnie tam Hello Kitty jest najbardziej popularna.

Zadowolona Hello Kitty odbiera tytuł od ministra turystyki.

embed

zdjęcie za associated press

Nie wiadomo jednak, jak często Hello Kitty odwiedza Japonię. Od czasu jej narodzin w 1974 roku buźka wesołej kotki pojawiła się na ubraniach, akcesoriach, zeszytach, a w Japonii zrobili nawet samochód z jej wizerunkiem.

Jest gwiazdą takiego formatu, że nawet reklamuje słynną restaurację fast food.

Więcej o: