Więcej newsów ze świata influencerów znajdziesz na Gazeta.pl
Team X to jedna najpopularniejszych grup youtuberów zamieszkujących w podwarszawskiej willi. Niedawno zakończyli roczne daily na wspólnym kanale, a fani zostali poinformowani, że po nowym roku projekt opuszczą Natsu, Leksiu i Sheo. Influencerzy nie zwalniają tempa i mają przygotowanych dla fanów jeszcze kilka niespodzianek.
Youtuberzy chętnie zaskakują swoich zwolenników kolejnymi projektami. Wypuścili już własną linię kosmetyków, perfumy, ubrania oraz płatki śniadaniowe. Okazuje się, że nie jest to jedyny produkt spożywczy Teamu X, jaki znajdziemy na sklepowych półkach.
Influencerzy poszli śladami Ekipy Friza i postanowili stworzyć własną serię soków. Tak jak w przypadku kolegów z branży, zdecydowali się wypuścić nowy produkt w limitowanym nakładzie, który wynosi pół miliona sztuk. Napoje powstały we współpracy z firmą Excellence. Każdy członek będzie posiadał swój własny smak trunku, który już niebawem trafi do sprzedaży.
Nowe soki mają mieć właściwości izotoniczne. Oprócz tego ich kaloryczność ma zostać obniżona dzięki użyciu wody kokosowej i z ogórka. Producent zadbał, aby sok spełniał krajowe i europejskie normy prawne, i nie zawierał konserwantów, sztucznych barwników i aromatów, cukru i słodzików.
Owoc współpracy firmy Excellence i Teamu X będzie miał premierę lada dzień. Soki youtuberów mają trafić do sprzedaży 28 grudnia, jednak już teraz można je dostać w niektórych sklepach sieci Biedronka.