Wydarzenie, które poprowadziła Marta Kuligowska , było częścią długofalowej kampanii BE MORE HUMAN. Przyświeca jej idea, aby poprzez fitness stawać się lepszą wersją samych siebie - fizycznie, mentalnie i społecznie.
Bohaterką tegorocznej odsłony kampanii BE MORE HUMAN została Joanna Jędrzejczyk, aktualna Mistrzyni Świata mieszanych sportów walki, która uosabia wszystko to, co marka Reebok uznaje za najważniejsze w podejście do sportu - odwagę, determinację oraz pokonywanie własnych granic.
Wstępem do treningu był pokaz boksu tajskiego, który poprowadzili trenerzy Academii Gorilla. Przewodnikiem po kolejnych stopniach wtajemniczenia był Grzegorz Sobieszek "Griszka" , natomiast Rafał Korczak i Bartek Walczewski zademonstrowali, jak wyglądają poszczególne elementy treningu, rytuały i oraz sama walka. Kluczem programu był trening combat - jak pokazują dane - najmodniejszy trening sezonu.
Według globalnych badań marki, najpopularniejszym treningiem typu combat jest boxing, po który sięga 43% konsumentów. 29% osób wybiera mieszane sporty walki a 28% kickboxing. Po treningi combat równie chętnie sięgają mężczyźni, jak i kobiety.
W 2015 roku w przeciągu 6 miesięcy odnotowano w Nowym Jorku wzrost popularności zajęć boksu o 80%. W najpopularniejszych klubach 85% stanowią kobiety! "Get fit, not hit!". W Warszawie również obserwujemy to zjawisko. Np. w najmodniejszym fight klubie w Warszawie - Akademii Gorila kobiety stanowią 50% niektórych grup treningowych.
Trening combat przygotowany został przez Szymona Wesołowskiego, znakomitego szkoleniowca, który z branżą fitness związany jest od 12 lat
Po treningu na gości czekała niespodzianka w postaci pysznego koktajlu przygotowanego przez Kamilę Szczawińską - top modelkę, wielbicielkę aktywnego spędzania czasu, intensywnych treningów w plenerze oraz zdrowego odżywania, autorkę bloga myfitspirations.pl.