Jennifer Lopez bez makijażu. Fani krytykują. "Coś tu chyba nie gra"

Jennifer Lopez wielokrotnie pojawiała się w rankingach najpiękniejszych kobiet świata. Nic dziwnego, że na swoim Instagramie często publikuje filmiki bez makijażu. Tym razem uwagę fanów przykuł jeden szczegół.

Jennifer Lopez, 53-letnia gwiazda muzyki pop, ale także aktorka grająca w wielu filmach, od lat skutecznie utrzymuje się w gronie najpopularniejszych osób na świecie. Oprócz aktywnego tworzenia muzyki -  najnowszy album ma ukazać się jeszcze w tym roku - stara się równolegle rozwijać karierę aktorską. Niedawno mogliśmy ją zobaczyć w "The Mother", filmie stworzonym przez Netflixa. Aktorka i piosenkarka rozkręca także własny biznes, marki kosmetyków - JLO Beauty.

Zobacz wideo Jennifer Lopez, Johnny Depp, czy Ryan Gosling, czyli lista aktorów o wielu talentach artystycznych [MUSIMY O TYM POGADAĆ]

Jennifer Lopez reklamuje swoje kosmetyki. Masaże i technologia HIFU

Niedawno Jennifer udostępniła na Instagramie filmiki, w których występuje bez makijażu. Gwiazda w ten sposób chciała zareklamować swoje najnowsze kosmetyki. Jak wielokrotnie podkreślała, nigdy nie korzystała z medycyny estetycznej, a swoją "młodą" skórę zawdzięcza przede wszystkim codziennej pielęgnacji przy użyciu masaży, a także okazyjnych zabiegów z użyciem technologii HIFU, której celem jest bezinwazyjne zwiększenie jędrności i napięcia skóry.

 

Jennifer Lopez bez makijażu. Gwiazda w ogniu krytyki

Na filmiku możemy zauważyć niezwykle gładką cerę Lopez. Część fanów zaczęła zachwycać się nad jej urodą, ale większość zwróciła uwagę, że na każdym wideo opublikowanym przez gwiazdę można zauważyć filtry z Instagrama. "Kocham JLO, ale to wideo wciąż ma filtr", "Ta kobieta używa filtrów i próbuje zareklamować kosmetyki, które taki stan pozwolą jej osiągnąć", "Przestań używać filtrów, kiedy reklamujesz produkty do codziennej pielęgnacji" - komentowali internauci na jej profilu.

Mimo negatywnych komentarzy kosmetyki Jennifer Lopez cieszą się ogromną popularnością. Oficjalny profil marki na Instagramie ma milion followersów. A wy jak uważacie? Czy gwiazda powinna przyznać się do błędu i wyłączać upiększające filtry podczas reklamowania kosmetyków? 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.