• Link został skopiowany

Zamówiła kostium kąpielowy za dwa tysiące złotych. Przeżyła szok

TikTokerka zamówiła swój wymarzony strój kąpielowy na wakacje. Słono za niego zapłaciła, ale też bardzo się rozczarowała tym, co otrzymała. Internauci zaczęli ją pocieszać.
Screen
Fot. TikTok.com/bondenvant

Więcej o polskim i światowym show-biznesie przeczytasz na Gazeta.pl.

Użytkowniczka TikToka o nicku "Bondevant" postanowiła zamówić strój kąpielowy jednej z marek. Nie był tani, ponieważ zapłaciła około dwa tysiące złotych. Szybko okazało się jednak, że pragnienia rozjeżdżają się z rzeczywistością. Wymarzony kostium na żywo prezentował się zupełnie inaczej. Internauci przecierali oczy ze zdumienia. 

Zobacz wideo Selena Gomez została strollowana przez siostrę Gracie w filmie na TikToku

TikTokerka zamówiła kostium w rozmiarze XS. Był na nią zdecydowanie za mały

TikTokerka zamówiła strój kąpielowy w rozmiarze XS za 345 funtów. To jak zamówiony produkt prezentował się na "Bondevant" rozśmieszyło jej obserwatorów do łez. 

W krótkim czasie filmik wyświetliło ponad 480 tysięcy osób. Wielu z nich okazało swoje wsparcie dziewczynie, twierdząc, że i tak wygląda pięknie. Niektórzy zwrócili też uwagę na to, że właśnie tak tworzone są rozmiarówki - pomimo że kobieta nosi na co dzień rozmiar XS, kostium był na nią zdecydowanie zbyt mały. Inni z kolei zwrócili uwagę na to, że nie był zaprezentowany na modelce i być może było to zrobione z premedytacją. 

Warto dodać, że w erze coraz większej popularności zakupów on-line często dotyka nas uczucie rozczarowania, gdy produkt otrzymany rozmija się z wizją tego, jak wygląda w sieci. Możemy wprawdzie dokonać zwrotu, ale czasem jest to kosztowne i bardzo czasochłonne. "Bondevant" zapewne nie zdążyła zamówić już nowego kostiumu na wakacje. Według badań ExpertSender, przeprowadzonych w 2020 roku dla projektu eCommerce, Polacy chętnie i często dokonują zakupów przez internet. Ponad 73 procent respondentów regularnie korzysta z takiej możliwości.

Więcej o: