Więcej o polskim i światowym show-biznesie przeczytasz na Gazeta.pl.
Użytkowniczka TikToka o nicku "Bondevant" postanowiła zamówić strój kąpielowy jednej z marek. Nie był tani, ponieważ zapłaciła około dwa tysiące złotych. Szybko okazało się jednak, że pragnienia rozjeżdżają się z rzeczywistością. Wymarzony kostium na żywo prezentował się zupełnie inaczej. Internauci przecierali oczy ze zdumienia.
TikTokerka zamówiła strój kąpielowy w rozmiarze XS za 345 funtów. To jak zamówiony produkt prezentował się na "Bondevant" rozśmieszyło jej obserwatorów do łez.
W krótkim czasie filmik wyświetliło ponad 480 tysięcy osób. Wielu z nich okazało swoje wsparcie dziewczynie, twierdząc, że i tak wygląda pięknie. Niektórzy zwrócili też uwagę na to, że właśnie tak tworzone są rozmiarówki - pomimo że kobieta nosi na co dzień rozmiar XS, kostium był na nią zdecydowanie zbyt mały. Inni z kolei zwrócili uwagę na to, że nie był zaprezentowany na modelce i być może było to zrobione z premedytacją.
Warto dodać, że w erze coraz większej popularności zakupów on-line często dotyka nas uczucie rozczarowania, gdy produkt otrzymany rozmija się z wizją tego, jak wygląda w sieci. Możemy wprawdzie dokonać zwrotu, ale czasem jest to kosztowne i bardzo czasochłonne. "Bondevant" zapewne nie zdążyła zamówić już nowego kostiumu na wakacje. Według badań ExpertSender, przeprowadzonych w 2020 roku dla projektu eCommerce, Polacy chętnie i często dokonują zakupów przez internet. Ponad 73 procent respondentów regularnie korzysta z takiej możliwości.