Kaczyńska ostro krytykuje kampanię Rubik o seksualności. "To uwstecznienie. O ryzyku uzależnienia ani słowa"

Marta Kaczyńska skrytykowała głośną kampanię Anji Rubik promującą edukację seksualną. Córka byłej pary prezydenckiej nie kryła oburzenia.

Marta Kaczyńska na łamach tygodnika "Sieci prawdy" odniosła się do ostatniej akcji Anji Rubik, "sexed.pl", której celem jest edukacja seksualna polskiego społeczeństwa. Córka Lecha i Marii Kaczyńskich w swoim felietonie skrytykowała kampanię, zarzucając jej zbyt powierzchowne, instrumentalne i wręcz infantylne podejście do cielesności i seksualności.

Kaczyńska w swoim felietonie przestrzega przed zbyt wczesnym "pierwszym razem" i zarzuca Rubik zbyt pobłażliwe traktowanie kwestii inicjacji seksualnej:

Nie wspomniano o tym, że może nie warto nadmiernie się z nią śpieszyć, że warto poczekać, aż będzie się odpowiednio dojrzałym.

Akcji "sexed.pl" porusza m.in. temat masturbacji, co również bardzo nie spodobało się Marcie Kaczyńskiej. Uważa, że w ten sposób promuję się zaspokajanie swoich popędów, a nie ostrzega się przed uzależnieniem od onanizacji:

Generalnie rzecz biorąc, mowa jest o sprawach technicznych związanych z zaspokajaniem popędu, o czym najdobitniej świadczy odcinek poświęcony masturbacji. O ryzyku uzależnienia od wskazanej czynności ani słowa.

'sexedpl''sexedpl' Instagram/anja_rubik

Córka byłej pary prezydenckiej w swoim felietonie postanowiła również nawoływać do stałości w uczuciach:

Autorzy edukacyjnych klipów normy kulturowe, zasady moralne czy też dojrzałość emocjonalną do nawiązania intymnej relacji z drugim człowiekiem zupełnie zignorowali (...). Nie ma mowy o tym, że najbezpieczniej jest po prostu mieć jednego, stałego partnera, o małżonku nie wspominając (...). Oddając się sobie nawzajem wyłącznie z hedonistycznych pobudek, poddajemy się animizacji i uwsteczniamy.
Promując wśród młodych ludzi utrzymywanie kontaktów opartych wyłącznie na więzach fizycznych, utrudniamy kształtowanie zdolności do nawiązywania trwałych związków, co prędzej czy później nieuchronnie prowadzi do atomizacji społeczeństwa, a więc jego osłabienia - ostrzega Marta Kaczyńska.

Akcja "sexedpl"

Autorką akcji, która ruszyła pod koniec października tego roku, jest top modelka Anja Rubik. Jej celem jest edukacja seksualna Polaków. W kampanię zaangażowały się polskie gwiazdy i celebryci: Mateusz Bansiuk, Dorota Masłowska, Robert Biedroń, Monika Brodka, Maffashion, Sebastian Fabijański, Małgorzata Szumowska, Marta Frej, Jimek Dębski, Magda Cielecka, Maciej Stuhr, Mary Komasa oraz Roma Gąsiorowska. Wzięli oni udział w krótkich spotach, w których mówili m.in. o antykoncepcji, chorobach przenoszonych drogą płciową, o edukacji seksualnej dzieci oraz "pierwszym razie".

AG

Nowy partner Marty Kaczyńskiej na zdjęciach z inną kobietą. "W tak intymnej pozycji spędzili kilkanaście minut"

Więcej o: