Poza produkcją widowisk i programów telewizyjnych Wróblewska ma w CV wpisane doświadczenie jako "wykładowca kodu ubioru i autoprezentacji". Na jej szkoleniach Joanny Jabłczyńskiej nie było. Inaczej nie dowiadywałaby się z Facebooka, że promując swoją kancelarię "wystylizowana jest na pensjonarkę", a jej partner w firmie chodzi bez skarpetek.
KAMPANIA NA NIE, CZYLI KANCELARIA PRAWNA JAK W SERIALU
Znowu będzie, że krytykuję, ale warto wyciągać wnioski na podstawie przykładów. Tym razem jest to negatywny przykład kampanii promocyjnej kancelarii prawnej.
Pan prawnik bez skarpetek w luzackim stylu, a pani radca prawny wystylizowana na pensjonarkę.
Kampania wygląda na reklamę laptopa lub kawiarni. Może o czymś nie wiem. Na 100% znam się natomiast na zasadach stylu ubioru obowiązującego się w profesjonalnych kancelariach - pisze Wróblewska na Facebooku .Facebook.com/CleverOneKancelariaPrawna
Wróblewska na tym sprawy nie kończy. Zaprasza Jabłczyńską na swoje wykłady. Wcześniej oferuje, za darmo, radę. Także dla pracującego z aktorką Piotra Podgórskiego.
Odnoszę wrażenie, że pani Jabłczyńska chce przełamać stereotypy, ale zanim to zrobi powinna najpierw udowodnić, że na tym polu jest naprawdę zawodowa - zauważa producentka.Facebook.com/CleverOneKancelariaPrawna
Z kolei, według Wróblewskiej, radca Podgórski powinien brać przykład ze starszego kolegi w zawodzie, Piotra Schramma. Jest on obecnie partnerem w kancelarii adwokackiej, a do marca był także partnerem Edyty Górniak. Często widywany w telewizji, Schramm jest dla Wróblewskiej wzorem właściwego (dla tej profesji) stylu.
Można wziąć przykład z Piotra Szramma, który wygląda modnie i profesjonalnie wzbudzając zaufanie swoich klientów - zapewnia ekspertka.
Na prośbę jednej z internautek nawet pokazuje na przykładzie "właściwy" strój adwokata.
Facebook.com/blogDW
Komentarze (5)
Wróblewska krytykuje zdjęcia promujące kancelarię Jabłczyńskiej. "Strój z serialu o pensjonarce. Tak reklamuje się kawiarnię"