Robert Lewandowski to tata na medal. Zobaczcie, jak pożytecznie spędza czas z Klarą i Laurą

Robert Lewandowski uwielbia pokazywać w sieci kadry z rodziną. Kilka lat temu najczęściej pozował z żoną, a teraz widzimy, jak znane małżeństwo coraz chętniej robi fotografie z córkami. Na jednej z nich widać, jak Lewy spełnia się w roli ojca.

Ponad siedem lat temu na świat przyszła pierwsza córka Lewandowskich, czyli Klara. Cztery lata temu z kolei urodziła się Laura i to również w maju. Ostatnie urodziny dzieci znanego duetu były jak zwykle hucznie świętowane. Na zdjęciach z imprezy widać wspaniałą więź między dziewczynkami a rodzicami. W jednym z niedawnych instagramowych postów piłkarza możemy zauważyć, jak Lewandowscy zajmują się córkami w inne dni niż ich święta. 

Zobacz wideo Gwiazdor Netflixa o Lewym. Raczej nie jest fanem

Robert Lewandowski czyta dzieciom. Namawia tym samym innych ojców do czytania

Duet sportowców oczywiście zachęca córki do aktywności fizycznej, ale nie jest to ich jedyna wspólna pasja. Lewandowscy dbają o edukację Klary i Laury, przypominając im, jak ważne jest czytanie, co w dobie smartfonów ma szczególne znaczenie. Małżeństwo dołączyło do akcji #TataTeżCzyta, które zachęca mężczyzn do sięgania po książki. Według statystyk po lekturę sięgają gównie panie - (50 procent czytelników), i zauważalnie mniej panów (36 proc) - podają organizatorzy akcji #TataTeżCzyta. Już rok temu zauważono ten problem. "Ubiegłoroczna edycja kampanii #TataTeżCzyta oraz wyniki najnowszych badań potwierdzają potrzebę i słuszność kampanii proczytelniczych kierowanych do mężczyzn. Dlatego po raz kolejny podejmujemy to wyzwanie. Treści naszej broszury nie tracą na aktualności. Warto sprawdzić, jak łatwo jest zacząć czytać, a przede wszystkim – jak zacząć czytać z dzieckiem" - tak o koncepcji mówiła Maria Deskur, czyli prezeska Fundacji Powszechnego Czytania oraz współautorka poradnika Supermoc Książek #TataTeżCzyta. Sam Robert Lewandowski jest za tym, aby czytać córkom, co pokazuje wspomniany post. Razem z żoną czytają Klarze i Laurze w ich estetycznym pokoju. Możemy zauważyć, że na brak lektur nie mogą narzekać. Zdjęcie Lewandowskich, którzy spędzają czas z córkami na czytaniu książek znajdziecie w naszej galerii.

Anna Lewandowska zachęca do edukowania dzieci na temat sportu. Sama to robi, czytając im pewną pozycję

We wspomnianym poście trenerka poleciła książkę "Jak działa sport", w której tworzenie została zaangażowana. "Dzięki połączeniu teorii i praktyki chcemy zachęcić najmłodszych do ruchu i pokazać, że aktywność fizyczna może być dobrą zabawą i pomysłem na wspólny czas. Czy to ważne? Bardzo. Chociaż wydaje się, że dzieci są cały czas w ruchu, ich aktywność spada, a sprawność fizyczna maleje" - zaznaczyła.  Lewandowska wspomniała również o tym, jakie znaczenie ma to, kiedy to ojcowie czytają dzieciom

Niestety, podobnie jest z regularnym czytaniem dzieciom przez ojców. A przecież to świetna okazja do spędzenia wspólnego czasu, ciekawych rozmów o opiniach dzieci i budowania więzi. W naszej rodzinie to stały punkt każdego wieczoru. Może to właśnie nasza książka zachęci was i zapoczątkuje wasz codzienny rytuał, który wasze dzieci polubią?

- pisała. 

Anna Lewandowska o czytaniu
Anna Lewandowska o czytaniu KAPiF.pl

Więcej o akcji  #TataTeżCzyta

Akcji towarzyszy broszura Supermoc książek: #TataTeżCzyta edycja 2024. Jest bezpłatna, dostępna w wersji e-booka do pobrania na: www.TataTezCzyta.pl, a także w wersji drukowanej (od 15 maja), w wybranych księgarniach, bibliotekach publicznych, przedszkolach, instytucjach kultury i firmach.

Czytanie jest dla mózgu tym, czym sport dla ciała. Dlatego powinno być promowane jako zdrowa forma spędzania czasu, atrakcyjna i uprawiana niezależnie od płci. Każdy regularnie czytający rodzic czy opiekun to fundament przyszłości dziecka. Czytanie rozwija, poszerza horyzonty, uwalnia potencjał – a tym samym, daje wolność! Tato, Wujku, Bracie, Dziadku – pamiętajcie o tym!

To dla mnie niezwykła radość, że po raz kolejny możemy jako firma być partnerem akcji Fundacji Powszechnego Czytania. Zaangażowanie w istotne społecznie projekty jest wpisane w DNA LoveBrands Group. Zajmując się zawodowo doradztwem komunikacyjnym doskonale wiemy, jak ważne jest czytanie. Słowa mają wielką moc, którą warto wykorzystywać w szczytnym celu, dlatego jak co roku, użyjemy ich do tego by jeszcze więcej osób usłyszało o tej niezwykłej akcji

– mówi prezes LoveBrands Group, Dorota Bieniek. Kampanię dofinansowano z programu UE Kreatywna Europa oraz ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Więcej o: