Dolce&Gabbana wychodzi naprzeciw swoim młodym fanom. Co im proponuje? Nie tylko nowocześniejsze niż dotychczas ubrania, ale i... reklamy, na których mogą rozpoznać swoich idoli.
W najnowszej kampanii zobaczymy syna Pameli Anderson, 20-letniego Brandona Thomasa Lee i syna Jude'a Lawa (również 20-letni Rafferty Law). Na tym nie koniec! Obok nich pozuje syn 21-letni syn Daniela Day-Lewisa i Isabelle Adjani, Gabriel-Kane Day-Lewis oraz 16-letni Presley Gerber, syn ikony mody, Cindy Crawford.
Zamysł całej kampanii opiera się na pokazaniu "idoli" współczesnej młodzieży. Nie bez powodu Dolce and Gabbana nazwali nowe reklamy marki #DGMillenials. Oprócz sławnych synów sławnych rodziców, na zdjęciach zobaczymy "sensację internetu" Camerona Dallasa i "zawodowego" modela Luka Sabbata.
A wśród pań? W kampanii pojawia się Zendaya - 20-letnia aktorka i modelka oraz m.in. Thylane Blondeau, która karierę zaczęła jako czterolatka. To wtedy jej zdjęcia ukazywały się w luksusowych francuskich magazynach o modzie, a wizerunek "modelki" wywołał dyskusję na temat dzieci w sesjach zdjęciowych.
Podoba się Wam nowa kampania Dolce and Gabbana?
JM