Natalia Oreiro czyli Zbuntowany Anioł kończy 34 lata

Urodziny gwiazd: Natalia Oreiro
Cała Polska poznała ją i pokochała dzięki roli chłopczycy Milagros w "Zbuntowanym Aniele". Jej miłosne rozterki bacznie śledziły miliony. Kiedy zniknęła z polsatowskiego ekranu tysiące Polaków kupiło jej płytę. Przypominając sobie jak się zmieniała na przestrzeni lat stwierdzamy, że czas jakby stanął w miejscu. Dzisiaj Natalia Oreiro kończy 34 lata. Zobaczcie jak wyglądała jej droga do sukcesu.

Dążenie do celu
Już jako dziecko Natalia czuła powołanie do grania. Jako 12-latka wysłała swoje zgłoszenie do agencji reklamowej. W ciągu 3. lat wystąpiła w ponad 30 spotach, z czego najsłynniejszym jest reklama tamponu. W wieku 16-u lat opuściła rodzinny Urugwaj i przeprowadziła się do Buenos Aires w Argentynie, które dawało jej więcej możliwości na osiągnięcie aktorskich sukcesów.

Pierwsze telewizyjne sukcesy
W 1994 roku zagrała niemą rolę w w telenoweli "Inconquistable Corazón". Po zakończeniu zdjęć dostała propozycję zagrania w produkcji "Anna". Rok 1996 okazał się przełomowy dla zawodowego życia Oreiro. Wtedy dostała swoją pierwszą główną rolę w serialu "90-60-90" jako Modelos. Rok później błyszczała w telenoweli "Valeria". W tym samym roku rozpoczęła naukę śpiewu, chcąc w ten sposób podnieść jakość kariery jako aktorki.

Pierwsza płyta
Swój kontrakt muzyczny podpisała w 1998 roku z wytwórnią BMG, która wydała jej pierwszy album "Natalia Oreiro". Po skończonej pracy nad płytą przyszła pora na główną rolę w serialu "Zbuntowany Anioł", u boku bożyszcze nastolatek Facunda Arany. Telenowela została sprzedana do ponad sześćdziesięciu krajów na całym świecie i komercyjnie odniosła oszałamiający sukces. W ten sposób Natalia stała się znana na wszystkich kontynentach, a jej utwory, na czele z "Cambio Dolor", były hitami.

Wizyta w Polsce
W 2000 roku wydała drugą płytę "Tu Veneno". Krążek zdobył nominację do nagrody MTV i Grammy. W tym samym roku odbyła również trasę koncertową po świecie, odwiedzając Europę, w tym Polskę. Wystąpiła jako gość nieemitowanego już programu "Na każdy temat Show". Dwa lata później wydała trzecią płytę "Turmalina", która miała nakład półtora miliona egzemplarzy.

"Życie nie może czekać"
Od międzynarodowego koncertu Sunsilk otrzymała propozycję bycia twarzą ich marki u boku Marilyn Monroe, Shakiry i Madonny. Oczywiście gwiazda nie mogła odmówić tak wyróżniającej propozycji.
To co najbardziej mnie przyciągnęło to hasło reklamowe: "Życie nie może czekać" - bardzo życiowa maksyma, nawołująca do bycia oryginalnym, do życia chwilą obecną i dążenia do starania się z całych sił. W swoim życiu zawsze dbałam o to, by mojemu stylowi odpowiadał konkretny image, charakterystyczny dla konkretnego okresu, zwłaszcza kiedy dotyczył różnych etapów mojej kariery. Kolor włosów odgrywał dość istotną rolę, gdyż próbuję odnaleźć dla każdego projektu odpowiednie uczesanie i odcień, który identyfikowałby mnie z tą postacią, wzbudzając przy tym zaskoczenie - powiedziała Oreiro.

Własna linia ubrań
Trzy lata temu Natalia spełniła jedno ze swoich największych marzeń z dzieciństwa i wraz z siostrą Adrianą stworzyły własną markę ubrań "Las Oreiro". Ich kreacje zostały bardzo szybko dostrzeżone i docenione przez media oraz projektantów robiąc z ich marki jedną z najmodniejszych i wyznaczających nowe trendy linii ubrań w Ameryce Południowej. W ciągu 34 lat osiągnęła więcej niż niejedna światowa gwiazda. Plotek życzy kolejnych sukcesów i śpiewa "Sto lat".