"SE" do Lisa: "Oddaj dziennikarza roku!"

Na Lisa g這sowa造 takie tytu造 jak "Poradnik Restauratora", "Poradnik Handlowca", "Handlowiec".

Tomasz Lis został wybrany Dziennikarzem Roku 2009. "Super Express" ujawnił, że w konkursie nie brały udziału poważne media ("Rzeczpospolita", "Gazeta Wyborcza", "Polityka", "Dziennik Gazeta Prawna", "Polska The Times"). Głosowały za to takie opiniotwórcze tytuły jak "Poradnik Restauratora", "Poradnik Handlowca", "Handlowiec", "Party", "Pani domu".

Według informacji tabloidu trzy pierwsze tytuły należą do jednego wydawcy . Podobno zmówiły się i solidarnie głosowały na Lisa . "Super Express" chce aby miesięcznik Press, który przyznaje nagrody odebrał ją dziennikarzowi ponieważ złamano regulamin:

Artykuł 6 punkt 2 regulaminu brzmi: Jeśli organizatorzy Jeśli organizatorzy powezmą przekonanie, że na największą liczbę zdobytych punktów mogła mieć wpływ ZMOWA REDAKCJI, miesięcznik "Press" ma prawo przyznać nagrodę następnemu w kolejności nominowanemu, przekazać decyzję o wyborze jury nagrody Grand Press albo nagrody nie przyzna.

Redaktor naczelny tabloidu Sławomir Jastrzębowski w liście do "Press " dowodzi, że doszło do złamania regulaminu.

Wydaje się oczywiste, że w przypadku głosów oddanych na Tomasza Lisa mamy do czynienia ze zmową redakcji "Poradnik Restauratora" i "Poradnik Handlowca" należących do tego samego wydawcy. Przypominam, że Pan Redaktor Tomasz Lis w maju 2009 roku uświetnił swoją obecnością poznańską komercyjną imprezę tego wydawcy.

"SE" sugeruje, że Lis powinien honorowo zrzec się nagrody .

Zobaczymy jak skończy się ta rozgrywka i kto wyjdzie z niej zwycięską ręką.

Janus

Wi璚ej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.