Filip Chajzer swoimi najnowszymi postami w sieci zmartwił fanów. Były prezenter "Dzień dobry TVN" opublikował zdjęcie ze szpitalnego łóżka oraz zamieścił emocjonalny wpis w mediach społecznościowych. Dziennikarz podzielił się swoimi zmartwieniami tuż przed zbliżającą się operacją.
W niedawno opublikowanych InstaStories Filip Chajzer przyznał, że aktualnie przebywa w szpitalu. Dziennikarz w emocjonalnym wpisie poprosił swoich fanów o duchowe wsparcie. "Jeśli wierzysz, to poproszę o modlitwę w najbliższych dwóch godzinach. Tak, żeby wszystko było dobrze. Dziękuję" - wyznał. Choć prezenter nie ujawnił szczegółów dotyczących samego zabiegu, w jednym z kolejnych wpisów jasno dał do zrozumienia, że był to moment graniczny, który skłonił go do głębszych przemyśleń. "To będą najlepsze święta w moim życiu. Trzy tygodnie temu wszystko się zaczęło. Rutynowe badanie i szybka akcja. Dziś rano spowiedź (pierwsza po bardzo wielu latach - trudne doświadczenie) i po południu na blok" - wyjawił. Chajzer dalej podkreślił, jak ważna jest profilaktyka zdrowotna, szczególnie dla mężczyzn w średnim wieku. "Budzę się i słyszę, że udało się. Faceci badajcie się. Szczególnie w tym fantastycznym wieku (1984). Jeszcze trochę pożyję. Obiecuję. Pod narkozą śniło mi się, że mam córkę. I w sumie to było bardzo fajne" - wyjawił tajemniczo prezenter.
Wokół nowego biznesu Filipa Chajzera kolejny raz zrobiło się ostatnio głośno. 5 kwietnia dziennikarz uruchomił budkę z kebabem na placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Krakowie, co wzbudziło kontrowersje ze względu na jej położenie. Wszystko dlatego, że punkt gastronomiczny zasłaniał zabytkowy Pałac Wołodkowiczów. W rozmowie z Plotkiem Chajzer wyjaśnił, że lokalizacja została mu przydzielona przez Galerię Krakowską jako jedno z miejsc przeznaczonych pod działalność typu food truck. "W zeszłym sezonie stał tam kebab, dwa sezony temu stał tam kebab. Ale teraz wiadomo, jako że jest to mój kebab, no to oczywiście jest to temat nośny" - wyjawił w rozmowie z nami. Dziennikarz ponadto zapowiedział przeniesienie budki i zaznaczył, że dla niego najważniejsze są pozytywne emocje i zadowolenie klientów.