• Link został skopiowany

Michał Żebrowski stał się milionerem. Wszystko dzięki jednej reklamie. Dostał ogromną stawkę

Michał Żebrowski wykorzystał swoją rozpoznawalność i podpisał lukratywny kontrakt reklamowy. Na współpracy z popularną siecią fast food zarobił już miliony.
Michał Żebrowski
instagram.com/ zebrowski.michal

Więcej informacji i ciekawostek z życia gwiazd znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl

Michał Żebrowski jest genialnym i bardzo zasłużonym dla polskiej kinematografii aktorem. Jego role w "Panu Tadeuszu" czy "Ogniem i mieczem" to już klasyka. Jednak artysta doskonale jest znany również młodszej widowni. Nie tylko za sprawą serialu "Na dobre i złe", ale również dzięki mediom społecznościowym, które aktor rozumie i umie doskonale wykorzystywać. Nic więc dziwnego, że wielkie firmy pragną spożytkować jego rozpoznawalność i proponują mu kontrakty reklamowe. Na współpracy z siecią fast food zarobił już fortunę.

Zobacz wideo Ola Żebrowska świętuje urodziny męża

Michał Żebrowski zarobił miliony dzięki reklamie

Michał i Ola Żebrowscy tworzą niesamowity duet. Małżeństwo ma ogromne poczucie humoru. Z dystansu do siebie słynie szczególnie żona aktora. Jej konto na Instagramie jest tego najlepszym dowodem. Jednak aktor również doskonale odnajduje się w mediach społecznościowych, dzięki czemu udaje mu się dotrzeć również do młodszego grona odbiorców. Rozpoznawalność w każdej grupie wiekowej była zapewne jednym z powodów, dla których firma McDonald's zaproponowała Michałowi Żebrowskiemu udział w kampanii reklamowej. Okazuje się, że aktor zarobił na niej naprawdę duże pieniądze. Zdradził to w rozmowie z "Super Expressem" jeden z pracowników branży medialnej.

Michał za udział w tej kampanii zarobił już dwa miliony złotych. A jego kontrakt wciąż trwa i aktor wystąpił jeszcze w kolejnych filmikach. Firma jest bardzo zadowolona z tej kampanii, bo podniosła ona jej sprzedaż. Żebrowski był dobrym wyborem, bo prawie wszyscy go znają i cenią dorobek artystyczny. 

Jak wskazuje gazeta, firma dzięki Żebrowskiemu zwiększyła wyniki sprzedażowe. Wygląda więc na to, że współpraca jest korzystna dla obu stron kontraktu. 

Plotek.pl jest dla Was i dla Was piszemy o rozrywce. Ale to nie znaczy, że nie pamiętamy i nie myślimy o Ukrainie.

Trwa rosyjska wojna przeciwko Ukrainie. Są informacje o zniszczonych domach, rannych i zabitych. Potrzeby rosną z godziny na godzinę. Dlatego Gazeta.pl łączy siły z Fundacją Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej (PCPM), by wesprzeć niesienie pomocy humanitarnej Ukrainkom i Ukraińcom. Każdy może przyłączyć się do zbiórki, wpłacając za pośrednictwem Facebooka lub strony pcpm.org.pl/ukraina. Więcej informacji w artykule.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

  • Link został skopiowany
Więcej o: