Ekipa Friza bije obecnie rekordy popularności w internecie. Lody Ekipy powstałe przy współpracy z firmą Koral są rozchwytywane w całej Polsce, a lider grupy coraz częściej króluje w nagłówkach tabloidów. Od marca spółka weszła na giełdę i staje się jednym z największych marketingowych hitów ostatnich lat.
Friz pochwalił się w ostatnio na Twitterze, ile zarobiła jedna ze spółek Ekipy. Lider grupy podał kwotę za marzec, kiedy lody grupy nie były jeszcze w sprzedaży. Przekroczyła ona... 1,1 miliona złotych:
Co jakiś czas będę też tu informował o rzeczach typowo giełdowych, i jako prezes EKIPA Management sp. z o.o. (jedna ze spółek Ekipa Holding S.A.) pochwalę się jej wynikiem! W samym marcu przekroczyła ona 1,1 milionów złotych zysku netto, bez wpływów z płyty czy lodów.
Przypomnijmy, że kiedy lody o smaku cytrynowym i truskawkowym z logiem Ekipy pojawiły się w sklepach, wyprzedały się na pniu - do tego stopnia, że w sieci zaczął się handel... papierkami po nich. Jak przyznał dla Wirtualnych Mediów Piotr Gąsiorowski - dyrektor marketingu firmy:
Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 proc. lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-letniej historii tej firmy.
Pojawienie się na rynku sprzedaży lodów Ekipy związane jest ogromną marketingową machiną w postaci reklam w telewizji (również w programie "Dance, Dance, Dance") i przestrzeni publicznej (billboardy, ciężarówki). Ekipa planuje również podbić polski rynek muzyczny. Już w czerwcu ma ukazać się jej płyta "3 SEZON", która ma spore szanse, aby co najmniej powtórzyć sukces lodów Ekipy. Oczekiwania są duże - budżet na promocje projektu ma wynosić nawet... 1,5 miliona złotych.