Demi Moore twierdzi, że nadszedł jeden z piękniejszych dni w jej życiu. W końcu może zaprezentować opinii publicznej rezultaty kampanii reklamowej, w której brała udział wraz z trzema córkami - owocami związku z Brucem Willisem: kojarzoną w branży filmowej Rumer, Scout i najmłodszą Tallulah.
Dziś jest ten dzień! Jestem bardzo podekscytowana, że w końcu mogę pokazać wam nową kampanię reklamową @andieswima i podzielić się efektami tego projektu z ludźmi, których kocham - poinformowała na Instagramie.
Amerykańska aktorka zaznacza, że już od dawna jako inwestor wspierała promowaną markę odzieżową, dlatego tym bardziej ucieszył ją fakt, że mogła również wystąpić w najnowszej kampanii reklamowej wspomnianego producenta kostiumów kąpielowych. Do projektu zaprosiła córki, z którymi zapozowała na tle oceanu.
Wspierałam @AndieSwim jako inwestor od samego początku, a teraz bardziej niż kiedykolwiek czuję, że nadszedł idealny czas, aby oficjalnie dołączyć do tej wspólnoty i razem z nią powitać lato - czytamy na profilu Moore.
Skąd pomysł na zaangażowanie córek? Była żona Bruce'a Willisa tłumaczy, że tworzenie takich projektów z bliskimi jest bezcenne.
Zależało mi na włączeniu moich córek do tej kampanii i mam nadzieję, że inni wezmą z tego przykład - wykorzystają w swoim życiu okazje do nawiązywania wspaniałych relacji i będą celebrować każde wspólnie spędzone chwile z ludźmi, których kochają.
Dzięki zorganizowanej w ramach promocji sesji zdjęciowej możemy zaobserwować, jak na przestrzeni lat zmieniły się pociechy popularnej amerykańskiej pary. Więcej fotografii dorosłych już córek aktorów znajdziecie w naszej galerii.