Daniel Olbrychski w kampanii znanej polskiej marki. "W hołdzie tradycji". Takich reakcji nikt się nie spodziewał. "Człowiek z zarzutami i wyrokiem"

Daniel Olbrychski został twarzą marki "Bytom". Kampania reklamowa z jego udziałem wywołała skrajne emocje.

"W hołdzie tradycji" - to hasło nowej kampanii marki Bytom, której twarzą został Daniel Olbrychski. Na zdjęciach pozuje z wnukiem Antonim Olbrychskim. Wydaje się, że nie można było dokonać lepszego wyboru. 71-letni aktor, mający na koncie wiele kultowych ról, wypracował sobie wysoką pozycję w artystycznym panteonie. Mimo to, kampania z nim w roli głównej, wywołała lawinę negatywnych komentarzy. Okazuje się, że wiele osób wciąż jest żywo poruszonych sprawą sprzed roku, kiedy to Olbrychski został zatrzymany za jazdę pod wpływem alkoholu

Już nie mieli kogo wziąć, tylko tego przestępcę.
Niezła antyreklama.
Człowiek z zarzutami i wyrokiem. BRAWO.
Czy Bytom S.A. zajął się produkcją alkoholu? W kolekcji jesiennej pojawią wódki smakowe?
Czy wasz garnitur uprawnia do jazdy pod wpływem alkoholu?

Ostre reakcje internautów skłoniły markę do złożenia oficjalnego oświadczenia.

Drodzy Państwo, bardzo dziękujemy za Wasze opinie. Pan Daniel Olbrychski to wybitny aktor, którego kreacje mają status kultowych. Nasza współpraca jest wyrazem uznania dla jego zasług dla kultury polskiej. Pozdrawiamy! - czytamy na oficjalnym fanpage'u marki Bytom na Facebooku.

Screen z Facebook.com/BYTOM.garnitury/Screen z Facebook.com/BYTOM.garnitury/ Facebook.com/BYTOM.garnitury/

Niektórych takie uzasadnienie przekonało, choć pozytywne komentarze należą do nielicznych.

Świetne zdjęcie i stylizacja! Szczere gratulacje za pomysł! Pan Olbrychski jest wielkim aktorem, jest charakterystyczny i pasuje świetnie do wizerunku marki. Gratulacje.
Hasło "w hołdzie tradycji" i zamieszczony obok wizerunek Pana Daniela Olbrychskiego ma być, a przynajmniej tak mi się wydaje, złamaniem pewnego stereotypu, że model zawsze musi być młody i piękny. Pan Daniel jest niewątpliwie ikoną polskiego teatru i kina, w którym ma swoje miejsce od kilkudziesięciu lat. Pokazanie go w tej kampanii jest więc nie tylko hołdem dla polskiej kinematografii, bohaterów (historycznych!), których miał szansę odegrać, ale także pokoleniu, które reprezentuje. To jest właśnie hołd i tradycja. Zdjęcia świetne, tak samo jak prezentowana kolekcja. Bytom odwalił kawał świetnej roboty! Gratulacje!

Przypomnijmy, że sprawa Olbrychskiego rok temu podzieliła też gwiazdy:

WJ

 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.