Joanna Horodyńska i Malwina Wędzikowska to polskie, szanowane stylistki, które miały przyjemność wziąć udział w projekcie do nowej kolekcji H&M. Kolekcja nosi nazwę Innovation Story Cherish Waste i oparta jest na wielu skrajnościach, które przekazać mają to, jak wiele emocji targa człowiekiem w różnych sytuacjach, które przydarzają nam się w życiu codziennym. Ubrania są bardzo zróżnicowane i ciekawe.
Nasze celebrytki wystąpiły w wideo, w którym pokazały jakie uczucia towarzyszyły im m.in. w niełatwych dla nich czasach.
Widać, jak wiele prawdziwych siebie, stylistki włożyły w ten projekt. Emocji biły od nich na pierwszy rzut oka. Wykonały to zadanie w bardzo autentyczny sposób. Przy okazji dostrzec można, że kiedy mowa o modzie, ich emocje były do siebie niezwykle podobne. Internauci również poczuli ten klimat.
Lubię to połączenie. Was i kolorów.
Piękne i energetyczne.
Czuję miłość.
Piękne, silne, niezależne kobiety. Niesamowity przekaz. Jaram się.
A wy co myślicie o udziale Horodyńskiej i Wędzikowskiej w tej akcji?