Hubert Hurkacz po raz pierwszy w karierze awansował do półfinału turnieju. 24-letni sportowiec jest w szczytowej formie. Nie zabrakło gratulacji od znanych osób. Kibicowała mu Alicja Bachleda-Curuś. Również prezydent Andrzej Duda wyraził swoje uznanie dla tenisisty. Sieć sklepów Lidl także nawiązała w typowym dla siebie stylu do zwycięstwa Hurkacza na ćwierćfinale Wimbledonu. Wyszło zabawnie?
Nie jest tajemnicą, że sieć sklepów Lidl ma świetnych marketingowców, którzy przygotowując nowe kampanie, zawsze odnoszą się do bieżących wydarzeń. Nie inaczej było tym razem, gdy Hubert Hurkacz wykazał się świetną formą na korcie i pokonał 6:3, 7:6, 6:0 Rogera Federera. Na Facebooku sklepu pojawiła się grafika odnosząca się do spektakularnego wyczynu tenisisty, która natychmiast w sieci zyskała ogromną popularność.
Brawo, Roger zjedzony do zera! Tak to się właśnie robi! Ty też możesz zjeść swojego Rogera do zera za jedyne 0,70 zł - czytamy.
W komentarzach nie zabrakło pochwał i słów uznania w stronę marketingowców sieci sklepów. Internautom spodobała się kreatywna reklama batona orzechowego, który nazywa się tak, jak przeciwnik Huberta Hurkacza na korcie.
Co za kreatywna reklama.
To wam wyszło.
Uwielbiam jak Lidl robi w marketing - czytamy.
Hubertowi również nie umknęło zagranie Lidla. W komentarzach za pomocą emotikony odpowiedział na grafikę. Umieścił uśmiechniętą buźkę, która się oblizuje.
Jak piątek to tylko mecz Huberta, mecz Huberta. Emocje tam, ram pam pam pam - odpowiedział sklep.
Jak wam się podoba taki marketing? Z pewnością sieci Lidl nie można odmówić kreatywności.