Margaret swego czasu była jedną z najbardziej rozchwytywanych gwiazd, które występują w kampaniach reklamowych, a swoim wizerunkiem firmują produkty. Jednak z czasem ilość kontraktów zaczęła się zmniejszać, a jej miejsce w reklamach zajęły inne popularne osoby. Głośno było o tym, że Julia Wieniawa "wygryzła" wokalistkę z bycia ambasadorką jednej z popularnych marek obuwniczych. Teraz dowiadujemy się, że Margaret straciła kolejną wartościową współpracę.
Wokalistka w 2017 roku została twarzą marki lakierów hybrydowych. Z czasem kolejną gwiazdą promującą produkty do paznokci została Agnieszka Woźniak-Starak. Obie gwiazdy miały nawet wspólną sesję zdjęciową i kampanię reklamową. Jednak firma zdecydowała się zrezygnować z kontraktu z Margaret, który był wart aż 200 tysięcy złotych. Na ten moment jedyną ambasadorką zostaje prezenterka TVN, która według zarządu marki bardziej pasuje do wizerunku firmy.
Firma uznała, że prezenterka TVN lepiej wpisuje się w target i założenia marki. Zrezygnowaliśmy z Margaret. O szczegółach kontraktu nie możemy jednak mówić publicznie - zdradza "Faktowi" przedstawiciel marki.
Ciekawe, jak Margaret zareagowała, gdy dowiedziała się o zakończeniu współpracy. Z pewnością utrata takich pieniędzy była dla niej dużym ciosem.
JP