• Link został skopiowany

Abstrachuje sentymentalnie o latach 90. Powodem kultowe piwo

Abstrachuje wrócili do korzeni. Po sukcesie powiedzonek Typowego Seby konfrontacja "dzisiaj" z latami 90. była bezpiecznym strzałem. Chodzi w końcu o promowanie towaru sprzed lat - wideo musi się oglądać.

W połowie lat 90. cudowne dziecko marketingu elbląskiego Elbrewery Company Limited zawładnęło wyobraźnią masowego piwosza znad Wisły. Była szalona reklama z radzieckimi towarzyszami (z genialnym Eugeniuszem Priwieziencewem), piwem EB zachwycał się Jean Reno. Czar prysł koło 2003 roku. Teraz Grupa Żywiec chce ożywić słynną markę. Jednym z pomysłów było zatrudnienie ekipy Abstrachuje. Chyba słusznie, bo w 24 godziny wideo "Lata 90-TE VS Dzisiaj" doczekał się ponad 600 tys. odsłon.

Co wydobyto z kuferka wspomnień, który na początku wideo otwiera Czarek? Styropianowe samoloty do rzucania, futbolówkę, walkmana, gwiżdżące lizaki, kasety VHS, komiksy z Tytusem, lody z muzyczką Family Frost i plastikowe żołnierzyki. Oraz, oczywiście, piwo z kangurem i strusiem w logo.

 
Screen z Youtube.com/Abstrachuje TV

socha

Pobierz nową aplikację Plotek.pl Buzz na telefony z Androidem

Więcej o: