W połowie lat 90. cudowne dziecko marketingu elbląskiego Elbrewery Company Limited zawładnęło wyobraźnią masowego piwosza znad Wisły. Była szalona reklama z radzieckimi towarzyszami (z genialnym Eugeniuszem Priwieziencewem), piwem EB zachwycał się Jean Reno. Czar prysł koło 2003 roku. Teraz Grupa Żywiec chce ożywić słynną markę. Jednym z pomysłów było zatrudnienie ekipy Abstrachuje. Chyba słusznie, bo w 24 godziny wideo "Lata 90-TE VS Dzisiaj" doczekał się ponad 600 tys. odsłon.
Co wydobyto z kuferka wspomnień, który na początku wideo otwiera Czarek? Styropianowe samoloty do rzucania, futbolówkę, walkmana, gwiżdżące lizaki, kasety VHS, komiksy z Tytusem, lody z muzyczką Family Frost i plastikowe żołnierzyki. Oraz, oczywiście, piwo z kangurem i strusiem w logo.
Screen z Youtube.com/Abstrachuje TVsocha
Pobierz nową aplikację Plotek.pl Buzz na telefony z Androidem