Według Raportu E-Commerce 2024 aż 98% użytkowników wskazuje, że opinie mają znaczenie przy podejmowaniu decyzji zakupowej. Każdego miesiąca ponad 1,6 mln osób przegląda recenzje produktów na Ceneo, z czego aż 96% opinii ma pozytywny charakter. W przypadku branży beauty, gdzie skuteczność produktu często jest subiektywna, Zaufane Opinie – potwierdzone realnym zakupem – są elementem, który ma kluczowy wpływ na wybór kosmetyku.
Ceneo dodatkowo oferuje funkcję podsumowania opinii z pomocą CeneoAI, dzięki czemu użytkownicy mogą w kilka sekund poznać najważniejsze informacje bez konieczności przeglądania setek komentarzy.
Siła kuponów i program Ceneo free!
Współczesny konsument oczekuje nie tylko jakości, ale również oszczędności. I tutaj ogromną rolę odgrywają kupony rabatowe oraz aplikacja Ceneo free!:
Dla e-sklepów to realna szansa na zwiększenie widoczności oferty, przyciągnięcie uwagi użytkowników i finalizację zakupów, które w innym przypadku mogłyby zostać porzucone.
Konsumenci coraz częściej wybierają kosmetyki o prostym, naturalnym składzie. Marki takie jak Felicea, Health Labs czy Catch a Tiger oferują produkty typu clean beauty, które łączą skuteczność z minimalizmem.
2. BB i CC kremy jako alternatywa dla makijażu
Produkty takie jak krem BB marki Missha czy krem CC marki Hourglass są idealne dla osób ceniących naturalny wygląd, lekkość formuły i obecność SPF.
3. Ochrona przeciwsłoneczna przez cały rok
Kosmetyki z SPF, jak serum Nivea Cellular LUMINOUS630®, produkty Holika Holika czy kremy BasicLab, to już nie trend, a podstawa pielęgnacji – rekomendowana przez ekspertów i influencerki.
Zakupy kosmetyczne w praktyce – dane i zachowania
Dzięki funkcjom takim jak historia cen, filtr Supercena czy możliwość ustawienia alertu cenowego, Ceneo odpowiada na potrzeby użytkowników w pełni świadomie zarządzających swoim budżetem.
Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż w branży beauty, musisz myśleć jak dzisiejszy klient – szuka on opinii, porównuje ceny, wykorzystuje kupony i oczekuje wygody. Ceneo łączy to wszystko w jednym miejscu.
Reklama firmy : Ceneo