Katarzyna Bosacka przez lata tłumaczyła Polakom, za pośrednictwem swoich programów "Wiem, co jem", "Wiem, co kupuje" oraz "Co nas truje?, co powinni jeść, a co może im zaszkodzić. Ostatnio wzięła na tapetę produkty Ekipy Friza. Zaapelowała do rodziców, aby pod żadnym pozorem nie kupowali ich dzieciom.
Oficjalnie do sprzedaży trafił kolejny produkt spożywczy Ekipy Friza. Sama Wersow zdążyła się już pochwalić na swoim Instagramie kolejnym sukcesem. Zapytała swoich fanów, czy spróbowali nowości Ekipowiczów.
Pojawiły się pierwsze recenzje na TikToku. Twórcy przyznają, że napoje nie są bardzo słodkie. Cytryna ma smakować jak przeciętna smakowa woda gazowana, natomiast smak truskawkowy porównują do popularnego szampana bezalkoholowego.
Katarzyna Bosacka opublikowała na swoim Instagramie post, w którym zaapelowała do rodziców, aby nie kupowali swoim dzieciom produktów spożywczych Ekipy. Bardzo zmartwił ją skład. Zauważyła, że na litr napoju przypada aż 20 łyżeczek cukru. Co ciekawe, w składzie truskawkowego trunku nie ma truskawek ani aromatu. Zwróciła także uwagę na problem z otyłością dzieci w Polsce. Uważa, że influencerom zależy tylko na pieniądzach i nie biorą odpowiedzialności za swoje czyny.
20 łyżeczek cukru w litrze? Napój truskawkowy bez truskawek? No i co z tego, że dzieci w Polsce są coraz grubsze, gdy dla Ekipy Friza liczy się tylko kasa? - mówi eksperta żywieniowa szczerze o napojach Ekipy.
Eksperta żywieniowa poruszyła także kwestie ceny napojów Ekipy. Jedna puszka o pojemności 250 ml to koszt 4,49 zł. Po przeliczeniu oznacza to, że za litr trunku trzeba zapłacić niemal 20 złotych.
No i ta cena. Za 250 ml wody z cukrem musimy zapłacić uwaga… 4,49 zł, co oznacza, że litr kosztuje prawie 20 zł! - Katarzyna Bosacka jest zszokowana ceną napojów Ekipy.
W rozmowie z Portalem Spożywczym rzecznik Krynicy Vitamin wyznał, że napoje cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Już od miesiąca otrzymywali dziesiątki telefonów z pytaniami o dystrybucję. Wyznał, że firma liczy na udany, komercyjny projekt. Jest zadowolony ze współpracy z Koralem i Ekipą Friza.
Od ponad miesiąca odbieramy sygnały o wysokim zapotrzebowaniu na ten produkt, nasi handlowcy otrzymują dziesiątki telefonów z pytaniami o dystrybucję, mimo że to Koral za nią odpowiada. Widać ogromne zainteresowanie, choć nie pokuszę się o prognozowanie. Liczymy na udany, komercyjny projekt, ale skala przedsięwzięcia zależy od sprzedaży - wyznaje rzecznik Krynicy Vitamin w rozmowie dla Portalu Spożywczego.
Rzecznik Krynicy Vitamin wyznał, że firma zdecydowała się na współpracę z Ekipą po sukcesie sprzedażowym lodów. Cieszyły się bowiem ogromnym zainteresowaniem. Postanowili skontaktować się z youtuberami i po długich godzinach rozmów powstał zamysł produktu.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Były Schreiber zdradził powody rozstania. Padły nazwiska. "To był ten jeden most za daleko"
Afera po finale "Top Model". Agencja modelingowa wydała mocne oświadczenie. Jest reakcja Michała Kota
Pazurowie mają luksusowy dom na Wilanowie. Tak wielkiego narożnika jeszcze nie widzieliście
Afera wokół wyborów Miss Universe 2025. Widzowie grzmią. "Oszustwo"
Walczak przerwała milczenie po rozstaniu z Zillmann. Niebywałe, co ujawniła w oświadczeniu
Poruszające wyznanie Peli. Po rozstaniu potrzebował terapii. "Miałem stany lękowe"
Afery ciąg dalszy. Archidiecezja zareagowała na nagranie rozgogolonej Luny. Mocne słowa
Pela o rozstaniu z Kaczorowską. Z jednym nie mógł się pogodzić
Odbył się pogrzeb Pono. Tłumy żałobników pożegnały legendarnego rapera