Oliwia Bieniuk, 14-letnia córka Anny Przybylskiej i Jarosława Bieniuka, została gwiazdą najnowszej kampanii reklamowej marki Reserved. Podobno kariera w świecie mody od dawna była jej marzeniem, ponieważ chce pójść w ślady mamy, która również zaczynała jako modelka.
Jak czytamy w tygodniku "Świat&Ludzie", jej ojciec nie do końca popiera pomysł, aby nastolatka tak szybko rozpoczynała karierę.
Jarek na razie mówi, że to za wcześnie, Oliwka jest za mała na ten świat. Nie wyklucza jednak, że za dwa lata, jeśli nadal będzie tym zainteresowana, pozwoli jej spróbować - powiedział znajomy Bieniuka.
Jak jednak widać, negatywnie nastawionego sportowca dało się przekonać przynajmniej do jednej sesji. Mniej fortunny był czas, w jakim się ona ukazała. Pierwsze zdjęcia bowiem obiegły internet dokładnie w drugą rocznicę śmierci Przybylskiej, co wydaje się dość cynicznym posunięciem marki.
A co Wy sądzicie o debiucie nastolatki?
MK