Artyści ubolewają z powodu restrykcji rządu. Muzycy musieli na kilka miesięcy zrezygnować z występów na żywo, a aktorzy zeszli z planów zdjęciowych, odwołane zostały spektakle teatralne. Chociaż wszystko powoli wraca do normy, to i tak wielu z nich odczuwa skutki kilkutygodniowego bezrobocia.
Stare przysłowie brzmi: każdy orze jak może. Zenek Martyniuk je zastosował i w ten sposób znalazł nowe źródło dochodu, przez co nie odczuje w portfelu skutków przymusowej izolacji.
Król disco polo wziął udział w nowej kampanii reklamowej Media Markt zatytułowanej "Lato z Zenkiem". Pierwsze klipy z udziałem założyciela Akcentu pojawiły się na YouTubie sieci sklepów z elektroniką na początku lipca. Martyniuk w jednym z nagrań śpiewa o tym, że warto robić zakupy grupowo. Oczywiście wyśpiewany przez Zenka utwór ma swoje korzenie w hicie "Przez Twe Oczy Zielone".
Kampania z udziałem Martyniuka ma spore szanse na sukces. Polacy nie tylko uwielbiają disco polo, ale także pokochali samego Zenka, który od lat cieszy się niesłabnącą popularnością. To nie pierwszy raz, gdy muzyk sygnuje swoim nazwiskiem sklep. Gwiazdor od 2017 roku promował sieć marketów Arhelan, gdzie promował napój Zenek Energy Drink. Martyniuk połączył przyjemne z pożytecznym, bo promował zarówno swój produkt na spotkaniach z fanami na terenie sklepu, ale także sam market.
Ile Zenek Martyniuk może zarobić na udziale w kampanii reklamowej? Tego nie wiadomo, być może kiedyś dowiemy się jaką sumkę przytulił. Spodziewamy się, że to nie są małe pieniądze.