Nie da się ukryć, że Anna Lewandowska świetnie sprawdziła się w roli ambasadorki Calzedonii. Świadczyć o tym może, chociażby fakt, że brand współpracował z nią przez dobrych kilka lat. Zwykle na początku roku odbywała się sesja do nowej kampanii. Tak było i tym razem, ale na planie zdjęciowym zabrakło trenerki. Dlaczego?
Anna Lewandowska za kilka miesięcy po raz drugi zostanie mamą. Choć póki co nie zwalnia tempa, to jak widać, z niektórych projektów rezygnuje. Zadzwoniliśmy do menadżerki trenerki zapytać, jaki był powód zakończenia współpracy.
Ania ze względu na inne zobowiązania w tym roku nie będzie twarzą Calzedonii.
- usłyszeliśmy w odpowiedzi.
Prawda jest taka, że Anna Lewandowska nie ma co narzekać na brak pracy. Poza biznesami, które prowadzi od dłuższego czasu, to w zeszłym roku stworzyła markę kosmetyczną Phlov, która z pewnością pochłania również sporo czasu.
Kto zastąpi trenerkę w kampanii? Przeszukując internet, natknęliśmy się na zdjęcie modelki, która w tym roku reklamować będzie rajstopy i produkty Calzedonii.
Karolina Pisarek jest bardzo aktywna w swoich social mediach, dlatego to właśnie stamtąd dowiedzieliśmy się o tym, że to ona jest gwiazdą nowej kampanii marki.
Ten rok rozpoczęłam kampanią dla @calzedonia. Dziś 14 godzin na planie! Uff, jak dobrze być z powrotem! Jutro drugi dzień zdjęciowy. Trzymajcie kciuki! Już nie mogę się doczekać efektów.
- napisała pod zdjęciem.
Oczywiście na opublikowanych zdjęciach widzimy jeden z produktów, który reklamować będzie Karolina. Są to rajstopy w szachownicę. Czy ten motyw okaże się trendem w 2020 roku? Tego nie wiemy, ale pewne jest, że fani modelki są zachwyceni jej nową współpracą.
Posłuchajcie, co Anna Lewandowska powiedziała w obszernym wywiadzie z nami.