Jennifer Lopez została twarzą polskiej marki Inglot. Latynoska gwiazda stworzyła własną limitowaną linię kosmetyków J.Lo x Inglot, której premiera jest planowana na 26 kwietnia. Wśród aż 70 nowych produktów mają być maskary, pomadki, róże do policzków, cienie do powiek i bronzery. Wokalistka ponoć ściśle współpracowała z marką przy wyborze odcieni, opakowań i nazw kosmetyków.
Limitowana kolekcja, którą stworzyłam wspólnie z marką INGLOT jest pełna moich must-have makijażowych w ulubionych kolorach. Mamy tutaj wszystko - od maskary, przez pomadki, róże do policzków, rzęsy, aż po cienie do powiek i oczywiście bronzery - mówi Lopez.
To, co unikalne i zarazem ekscytujące w tej kolekcji to palety Freedom System, które umożliwiają wykreowanie własnej, spersonalizowanej palety do makijażu, zawierającej produkty i kolory, których potrzebujesz. Nie musisz kupować palet do makijażu z pięcioma cieniami, żeby mieć jeden kolor, którego naprawdę chcesz użyć - zapewnia wokalistka.
Produkty z linii J.Lo x Inglot będą dostępne we wszystkich punktach sprzedaży Inglota, a także online na inglot.pl oraz na stronie jenniferlopezinglot.com. Ich ceny mają się zaczynać od 29 zł i kończyć na 169 zł.
Inglot to polska marka z Przemyśla, która z sukcesem podbija rynki zagraniczne. Jej produkty są dostępne już na całym świecie, m.in. w USA i Australii oraz w wielu krajach Europy, Afryki, Azji i Ameryki Południowej.
WJ