Beyonce już po raz kolejny nawiązała współpracę z Pepsi. Na początku 2013 roku wystąpi w reklamie "Live for Now, ale to nie wszystko. Piosenkarka została nie tylko oficjalną twarzą kampanii marketingowej marki. Projekt bazuje przede wszystkim na partnerstwie i wspólnym kreowaniu innowacyjnych sposobów zaangażowania fanów muzyki i konsumentów.
W ramach globalnej kampanii "Live for Now" staraliśmy się stworzyć z Beyonce partnerstwo wykraczające daleko poza tradycyjną współpracę marketingową. Artystka będzie miała możliwość współtworzenia treści i budowania zaangażowania nie tylko fanów, ale i naszych konsumentów. Uważamy, że takie rozwiązanie jest korzystne nie tylko dla gwiazdy, ale również dla Pepsi oraz wszystkich miłośników muzyki na całym świecie - mówi Brad Jakeman, President, Global Beverage Group w PepsiCo.mat. prasowe
Beyonce już kilkukrotnie uczestniczyła w projektach marki Pepsi. Po raz pierwszy w 2002 roku, kiedy to wspólnie z Britney Spears i Pink wystąpiła w spocie reklamowym "Pepsi Gladiators".
mat.prasowenn/mat.prasowe