• Link został skopiowany

Lewy traci kontrakt na rzecz Świątek. Ekspertka ocenia, co to znaczy [PLOTEK EXCLUSIVE]

Robert Lewandowski niedawno stracił kontrakt ze znaną marką napojów izotonicznych. W roli ambasadora zastąpiła go Igą Świątek. W mediach od dłuższego czasu pojawiają się memy, sugerujące rywalizację między sportowcami. Czy można uznać, że wartość rynkowa Lewego spada?
Lewy stracił kontrakt na rzecz Świątek. Jego wartość rynkowa spada? Ekspertka komentuje
Fot. AP Photo/ Materiały reklamowe

Robert Lewandowski po niezbyt udanych meczach w roli kapitana reprezentacji Polski wyjechał na rodzinne wakacje. Na Instagramie Anny Lewandowskiej nie brakuje uroczych kadrów z córkami. Jednak małżonkowie nie tylko leniuchują, ale i pracują nad nienaganną formą. Piłkarz opublikował na Instagramie zdjęcie z siłowni i razem z żoną zaprezentowali wyćwiczone brzuchy. Niedawno okazało się również, że Lewy po kilku latach przestał być ambasadorem marki Oshee, a zastąpiła go pierwsza rakieta świata, Iga Świątek. - Jest absolutnie numerem jeden na świecie, jeśli chodzi o polskich sportowców - mówił szef marketingu Tadeusz Czarniecki w rozmowie z serwisem Wirtualne Media. 

Specjalnie dla portalu Plotek głos w sprawie przetasowań w roli ambasadorka popularnej marki z izotonikami zabrała Marta Rodzik, specjalistka PR.

Zobacz wideo Robert Lewandowski tłumaczy się ze straty, po której mogliśmy stracić gola

Lewy stracił kontrakt na rzecz Świątek. Jego wartość rynkowa spada? Ekspertka komentuje 

Robert Lewandowski jest jednym z najpopularniejszych sportowców nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Podobnie jest w przypadku Igi Świątek, która dała się poznać jako niezaprzeczalna mistrzyni w tenisie. Kapitan polskiej reprezentacji prowadzi kilka biznesów i ma liczne współprace reklamowe. Ta z marką napojów izotonicznych wygasła, ale nie została przedłużona. Ekspertka do spraw PR uważa, że marka podjęła dobrą decyzję, zmieniając ambasadora. 

Robert Lewandowski był już w wielu reklamach m.in. marek kosmetycznych, technologicznych czy też napoi. PR- owo odnosząc się do wypowiedzi pana Tadeusza Czarneckiego z działu marketingu, uważam, że to dobry wybór, że zdecydował się na Igę Świątek. Przyszedł czas też na innych sportowców - jest to bardzo dobry ruch w wykonaniu działu marketingu - zaczęła ekspertka.

Więcej zdjęć znajdziecie w naszej galerii na górze strony. 

Zakończenie jednej współpracy w żadnym stopniu nie wpływa na popularność piłkarza. - Wartość rynkowa Lewandowskiego nie spadła, bo jego wartość z roku na rok rośnie. Tak samo jest w przypadku Igi Świątek. Wizerunkowo zarówno Robert, jak i Iga cieszą się bardzo dobrą opinią. Każdy znany sportowiec jest na fali po swoich wielkich sukcesach, a działy marketingowe i PR-owe bacznie obserwują ich działania - podkreśliła Marta Rodzik. 

Robert Lewandowski w reklamie Oshee
Robert Lewandowski w reklamie Oshee materiały promocyjne Oshee
Więcej o: