Stacja promuje jesienną ofertę, odświeżone logo oraz dwie nowości, w tym "Family Food Fight. Pojedynek na smaki" i komediowy serial "Kuchnia". Jak podaje serwis Pomponik, prace na planie trwały sześć dni.
Dwuminutowy spot został nakręcony w Warszawie i jej okolicach. Na niektórych kadrach łatwo rozpoznać popularne i modne miejscówki stolicy - chociażby wspomniany Stadion Narodowy. Portal Pomponik podaje, że w nagraniach wzięło udział ponad sto gwiazd, a wśród nich znaleźli się m.in.: Małgorzata Socha, Michał Wiśniewski, Barbara Kurdej-Szatan, Tomasz Karolak, Dorota Gawryluk, Bogdan Rymanowski, Paulina Sykut-Jeżyna, Katarzyna Dowbor, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Krzysztof Ibisz.
Trzeba przyznać, w tym roku stacja zaszalała z projektem. W nagraniu można dostrzec bardzo rozbudowaną scenografię, efekty specjalne, oraz... 500 kul!
Ponad 500 różnej wielkości kul w nowych barwach Grupy Polsat towarzyszyło gwiazdom spotu we wszystkich scenach i miejscach. Kule wykonane zostały z materiałów odnawialnych i wypełnione specjalna mieszanka gazów tak, aby spełniały zadania zaplanowane przez twórców spotu - lekko unosiły się w powietrzu lub toczyły się po ziemi. Wszystko w rytmie przewodniego motywu muzycznego filmu, utworu zespołu Fitz and The Tantrums "I wanna shine" - donosi Pomponik.
Na Wirtualnych mediach czytamy, że owe kule mają symbolizować pozytywne emocje, które gwiazdy wysyłają do widzów.
Słoneczne kule rozświetlają się promieniami nowych barw Polsatu, tworząc charakterystyczny wzór, będący istotnym motywem scenografii i dekoracji. Kule wpadają na plany zdjęciowe programów, symbolizując emocje, które towarzyszą ich oglądaniu oraz bogate portfolio kontentu stacji, z którego widz może "wybrać swoje wszystko". Gwiazdy bawią się kulami, wysyłając widzom pozytywną, słoneczną energię.
Cały spot możecie obejrzeć poniżej.