O cichej konkurencji między księżną Kate i Meghan Markle słyszało się już wielokrotnie. Jak podaje portal New Idea, księżna Kate kolejny raz zrobiła wszystko, by przyćmić szwagierkę.
By lepiej zobrazować sytuację, należy przypomnieć o fakcie, gdy to Meghan Markle stała się fanką torebek marki Strathberry. To właśnie w 2018 roku żona księcia Harry'ego miała ze sobą ich produkt, który potem wyprzedał się z magazynów w zaledwie 24 godziny. Był to bezapelacyjnie rekord. Dwa lata później pobiła go księżna Kate.
Księżna Kate podczas ostatniego wystąpienia, gdy udała się w podróż pociągiem, by podziękować wszystkim organizacjom i inicjatywom, które wspierały lokalnych przedsiębiorców, miała ze sobą torebkę ukochanej marki Meghan. Tym razem czarna kopertówka wyprzedała się w zaledwie parę godzin.
Co więcej, sam projektant i jeden z założycieli marki rozmawiając z portalem Edinburgh Live podziękował księżnej.
Jesteśmy bardzo zadowoleni i zaszczyceni, że zdecydowała się wspierać małą, niezależną szkocką markę podczas jej wizyty w Szkocji. Jej poparcie oznacza dla nas bardzo wiele, a ona jak zawsze wyglądała niesamowicie pięknie i wyrafinowanie.
Jednak to nie jedyna rzecz, jaką według brytyjskich mediów zrobiła księżna Kate by "zagrać na nosie" szwagierce. Sama podróż pociągiem z księciem Williamem miała pokazać brytyjskim obywatelom ich normalność i zaangażowanie w społeczne sprawy. W przeciwieństwie do Meghan i Harry'ego, którzy nie robią nic w tym kierunku.
Wzmocniła wartość rodziny królewskiej jako "naturalnych aktorów" państwa. Oni nie są gwiazdami show-biznesu - podało królewskie źródło dla The Telegraph.
A Meghan i książę Harry? Według Grahama Smith, dyrektora generalnego Republic - organizacji prowadzącej kampanię na rzecz zniesienia monarchii i ustanowienia głowy państwa, Meghan jak i Harry nieustannie starają się być w centrum uwagi, mimo że prawie rok temu zrezygnowali z bycia członkami rodziny królewskiej.