Anna i Robert Lewandowscy zdecydowanie wiedzą, jak zainteresowanie mediami przekuć w lukratywny biznes. Trenerka już kilka lat temu wypuściła na rynek dietetyczne batony pod marką "Foods by Ann". Teraz postanowiła pójść o krok dalej. Jak donosi "SE", Lewandowska wprowadzi na chiński rynek batony z wizerunkiem jej męża.
Ponoć firma Lewandowskiej, HPBA Group, chce sprzedawać w Chinach batony energetyczne o smaku żurawiny z pomarańczą. Produkt zaprezentowano podczas Międzynarodowych Targów Żywności SIAL CHINA w Szanghaju. Na opakowaniu batona ma się pojawić sam Robert Lewandowski, który będzie ambasadorem marki.
Dziś produkt nie jest dostępny jeszcze w sprzedaży, ale już wkrótce trafi na światowe rynki. Jednak polscy fani będą mieli problem z kupieniem batonów, ponieważ Polski nie ma na liście kontrahentów.
Owszem, spółka planuje wprowadzenie produktów spożywczych zarówno na rynek chiński, jak i inne rynki zagraniczne. Obecnie spółka HPBA Group prowadzi rozmowy z potencjalnymi partnerami handlowymi. Planowane wprowadzenie produktu na chiński rynek to III kwartał tego roku. Niestety, produkt nie będzie dostępny w Polsce, gdyż jest przeznaczony na rynki zagraniczne, przede wszystkim europejski, azjatycki, kraje Bliskiego Wschodu - zdradza "SE" Jakub Zajdel z agencji H9PR, reprezentującej interesy medialnej pary.
Jak myślicie, dlaczego Lewandowscy nie zdecydowali się na dystrybucję w Polsce? Może nie chcieli, by "było ich za dużo"?
MM