• Link został skopiowany

"Ślub od pierwszego wejrzenia". Widzowie oburzeni problemem z emisją najnowszego odcinka. TVN przeprasza i wyjaśnia

Widzowie przyzwyczaili się, że odcinki "Ślubu od pierwszego wejrzenia" mogą oglądać na Playerze wcześniej. Tym razem przez "problemy produkcyjne" było to niemożliwe. Stacja przeprasza.
'Ślub od pierwszego wejrzenia'. Panny młode wybrały suknie ślubne
Screen Player.pl

"Ślub od pierwszego wejrzenia" jest eksperymentem, w którym specjaliści w dziedzinie psychologii i antropologii dobierają przyszłe małżeństwa. Uczestnicy programu biorą ślub bez wcześniejszego poznania partnera. Player.pl zawiódł widzów, a na Facebooku platformy rozpętała się burza.

"Ślub od pierwszego wejrzenia". Widzowie oburzeni: Zwykłe oszustwo. TVN przeprasza

Player.pl przyzwyczaił widzów do internetowej premiery odcinka "Ślubu od pierwszego wejrzenia" tydzień przed emisją w telewizji. Poznaliśmy już uczestników programu, a nadchodzący odcinek, który miał zostać wyemitowany w Player.pl 19 marca, miał ukazać długo wyczekiwane przez wszystkich śluby. Niestety, TVN nie udostępnił go na platformie ze względu na problemy produkcyjne. Pojawił się za to "odcinek specjalny", w którym widzowie zobaczyli dokładnie to samo, co w poprzednim odcinku (dodano jedynie kilka nowych scen). Fani formatu byli oburzeni, a na oficjalnym fanpage'u TVN rozpętała się burza.

"Ślub od pierwszego wejrzenia". TVN przeprasza za brak nowego odcinka show

Stacja zareagowała na komentarze widzów, wydając specjalne oświadczenie. 

Najmocniej przepraszamy za przesunięcie premiery 5. odcinka „Ślubu od pierwszego wejrzenia”. Widzimy, jak bardzo na niego czekaliście. Spóźniliśmy się z jego premierą ze względu na trudności produkcyjne - napisano.

Widzowie zostali zapewnieni też, że spóźniony, wyczekiwany przez nich odcinek piąty pojawi się na Playerze już we wtorek, 23 marca. W telewizji emitowany będzie w piątek.

"Ślub od pierwszego wejrzenia". Nie wszyscy fani są ukontentowani

Przeprosiny stacji nie ostudziły emocji wszystkich widzów. Szczególnie zirytowani są nadal ci, którzy wykupują dodatkowe usługi na Playerze. Niektórzy zapowiedzieli nawet, że zgłoszą sprawę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Zwykłe oszustwo, zgłaszam sytuację do UOKiK. Wyciągnęli kasę za płatne odcinki, a teraz przepraszają, bo nie zdążyli z produkcją. Żądam zwrotu kasy za abonament, który opłaciłam za pół roku z góry. Nikt mnie w balona nie będzie robił!
Ustalcie wreszcie jedną wersję tłumaczeń, bo raz tak, a za chwilę inaczej. Chociaż w sumie mnie to już nic nie obchodzi - zrezygnowałam dzisiaj z subskrypcji i jedyneczka poleciała na GooglePlay...
Do ludzi pisaliście, że chodzi o spoiler, a teraz, że trudności produkcyjne. Ustalcie jedną wersję, potem przepraszajcie - pisali widzowie.

Byli też tacy, którzy podeszli do sprawy mniej emocjonalnie, pisząc, że przecież nic wielkiego się nie stało, bo w końcu będzie można zrobić dłuższy maraton programu. 

Zobacz wideo Agnieszka z programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" opowiada o stanie zdrowia taty
Więcej o: