Gdy Rafał Sonik nie triumfuje w Dakarze, ma spokojną pracę za biurkiem. Z kim lepiej mógłby się wymieniać doświadczeniami w biznesie jak nie z jedną z najlepszych polskich businesswoman - Aldoną Wejchert.
Brakuje wina? To tylko chwilowy kryzys.
Kapif
Jury z "Tańca z gwiazdami" z pewnością dałoby cztery dziesiątki z ten układ.
Choć tego wieczora wysokie noty od "Czarnej Mamby" powędrowałyby nie tylko do Odety Moro.
Monika Kubat, Janusz Palikot, Mariusz Treliński i Edyta Herbuś siedzieli razem przy stoliku na Balu Dziennikarzy, jednak już wcześniej zadbali o wprawienie się balowy nastrój.
Screen z Facebook.com/pages/Edyta-Herbus-Herbuś
Katarzyna Kolenda-Zaleska na tle najważniejszych wydarzeń.
Gdyby dziś powstała kolejna część filmu "Kochaj i tańcz", to oni powinni dostać główne role.
A gdy jedni tańczą, inni wolą inne przyjemności.
Romantyczny nastrój wziął górę. Nawet woalka nie była przeszkodą.
Choć oczywiście lepiej, jeśli jej nie ma.
"But first. Let me take a selfie" - obstawiamy, że słowa właśnie tej piosenki krążyły po głowie Roberta Kozyry.
Ale nie tylko jego. "Selfie" było poza tańcem chyba najpopularniejszą aktywnością na Balu Dziennikarzy.
A kto sobie zrobi "selfie" z Piotrem Kraśko?
Cokolwiek stylistka Wiganna Papina miałaby w swoim kieliszku, nie ukryje się to przed przenikliwym okiem Moniki Olejnik.
Brawo ja!
Na Balu Dziennikarzy spotykały się osoby, które na co dzień ciężko zobaczyć razem.
Każdy chciałby siedzieć przy stoliku w tak doborowym towarzystwie.
Roman Giertych chyba nie podążył za tokiem rozmowy Marioli Bojarskiej-Ferenc i Kingi Rusin (wnioskując po minie).
Co znaczy "być w szampańskim humorze"? Chyba właśnie to!
Co wywołało taką reakcję Tomasza Kammela? Możemy tylko spekulować, jednak pusta szklanka jego rozmówcy, wydaje się być ważną poszlaką.
W Balu uczestniczyło około 1000 gości, przedstawicieli mediów, świata biznesu, polityki i kultury. Imprezę poprowadziło trio znakomitych dziennikarzy - Agata Młynarska, Kinga Rusin i Maciej Dowbor. Goście usłyszeli Ewę Bem, Mrozu i dziennikarski zespół Poparzeni Kawą Trzy. Sponsorem Głównym wydarzenia był Orlen, a Mecenasem Projektu PKO BP.
Charytatywne zaangażowanie środowiska dziennikarskiego, związane z Fundacją Charytatywny Bal Dziennikarzy, rozpoczęło się w 1998 roku. Fundacja powstała z potrzeby serca dziennikarzy z różnych mediów i jest organizacją non-profit, której nadrzędnym celem jest pomoc najbardziej potrzebującym. Wspiera placówki opieki zdrowotnej, szpitale, instytucje opieki społecznej, domy dziecka, organizacje opiekujące się dziećmi, niepełnosprawnymi i wiele innych. Do tej pory, przy okazji podejmowanych przez Fundację działań, udało się zebrać łącznie około 3 miliony złotych.