Od początku września Dorota Wellman w duecie z Karolem Okrasą reklamuje sklepy sieci Lidl. W ramach cotygodniowych spotkań emitowanych na antenie TVP dziennikarka nie tylko uczy się gotować, ale też rozmawia z zaproszonymi gośćmi. Taka forma promocji nie przypadła do gustu Edwardowi Miszczakowi, dyrektorowi programowemu TVN-u, który prezenterkę "Dzień Dobry TVN" wezwał "na dywanik".
Nie był on zadowolony, że jego gwiazda promuje TVP - stwierdził w rozmowie z "Na żywo" informator tygodnika.
Podobno sprawę załagodził fakt, że część swojego wynagrodzenia za udział w kampanii reklamowej Lidla - i to niemałą, bo 100 tys. zł - Dorota Wellman przekazała na rzecz Fundacji TVN "nie jesteś sam".
Teraz wszyscy, zamiast mówić o programie w TVP, mówią o geście Dorotki i o Fundacji TVN. Jesteśmy z niej dumni - powiedział informator "Na żywo".
W reklamach Lidla Wellman jest bardzo przekonująca. Zobaczcie, jak wypadła w jednym z pierwszych spotów.
kas