"Mata przejmuje Maka". Michał Matczak kończy kampanie z McDonald's. Na spotkaniu pojawiły się tłumy [WIDEO]

O współpracy Maty z siecią fast foodową McDonald's było bardzo głośno przez ostatnie kilka tygodni. Teraz kampania dobiega końca, a raper zorganizował spotkanie z fanami w jednej z restauracji. Zebrały się tłumy.

Więcej o polskich raperach przeczytasz na Gazeta.pl

Mata jest pierwszym raperem w Polsce, który podjął współpracę z McDonald's. Przez ostatnie tygodnie fani mieli okazję spróbować zestawu młodego Matczaka w popularnej sieci fast foodowej. Z okazji zakończenia kampanii raper odwiedził jedną z restauracji, gdzie licznie zgromadzili się fani. 

Zobacz wideo Magda Bereda marzy o współpracy z Matą [Lista Plotka]

Zobacz też: Małgorzata Rozenek przerabia zdjęcia, ale nie ona jedyna. Te gwiazdy pokochały Photoshopa: Woliński, Skrzynecka, Doda

Spotkanie z Michałem Matczakiem odbyło się w jednej z warszawskich restauracji przy Świętokrzyskiej. Mata skorzystał z ostatniej okazji na zjedzenie swojego autorskiego zestawu, w którego skład wchodził podwójny cheeseburger, frytki i matcha latte, którą ostatecznie można było wymienić na dowolny napój.  

Zestaw Maty… i jeszcze Mata do tego :) Prezes wpadł do Maka przy Świętokrzyskiej w Warszawie, żeby skorzystać z ostatniej okazji na zjedzenie swojego autorskiego dziełka - czytamy pod filmem zamieszczonym przez McDonalds.
 

Mata spotkał się z fanami w jednej z warszawskich restauracji 

Na kanale na YouTubie McDonald's mogliśmy zobaczyć relacje ze spotkania. Mata podpisał naklejki płyty i porozmawiał z fanami. Oprócz tego postanowił się wymienić koszulkami z jednym z pracowników. Z relacji fanów wynika, że spotkanie się udało. Jedna z fanek wyznała, że Mata wręczył jej płytę, a w lokalu panowała miła atmosfera. 

A przy okazji spotkać się z fanami, podpisać naklejki i płyty… i wymienić się koszulką z pracownikiem restauracji! Tak się dziękuje! Na tym kończymy kampanię "Mata przejmuje Maka". Było super.

Wiemy komu pierwotnie zaproponowano współpracę z McDonald's

Okazuje się, że Mata nie był pierwszym raperem, któremu zaproponowano współpracę z McDonald's. Twarzą sieci fast foodowej miał zostać Taco Hemingway. Filip Szczęśniak rzadko udziela się w mediach społecznościowych i raczej ciężko go spotkać na różnego rodzaju wydarzeniach.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.