Więcej o polskich raperach przeczytasz na Gazeta.pl
Mata jest pierwszym raperem w Polsce, który podjął współpracę z McDonald's. Przez ostatnie tygodnie fani mieli okazję spróbować zestawu młodego Matczaka w popularnej sieci fast foodowej. Z okazji zakończenia kampanii raper odwiedził jedną z restauracji, gdzie licznie zgromadzili się fani.
Spotkanie z Michałem Matczakiem odbyło się w jednej z warszawskich restauracji przy Świętokrzyskiej. Mata skorzystał z ostatniej okazji na zjedzenie swojego autorskiego zestawu, w którego skład wchodził podwójny cheeseburger, frytki i matcha latte, którą ostatecznie można było wymienić na dowolny napój.
Zestaw Maty… i jeszcze Mata do tego :) Prezes wpadł do Maka przy Świętokrzyskiej w Warszawie, żeby skorzystać z ostatniej okazji na zjedzenie swojego autorskiego dziełka - czytamy pod filmem zamieszczonym przez McDonalds.
Na kanale na YouTubie McDonald's mogliśmy zobaczyć relacje ze spotkania. Mata podpisał naklejki płyty i porozmawiał z fanami. Oprócz tego postanowił się wymienić koszulkami z jednym z pracowników. Z relacji fanów wynika, że spotkanie się udało. Jedna z fanek wyznała, że Mata wręczył jej płytę, a w lokalu panowała miła atmosfera.
A przy okazji spotkać się z fanami, podpisać naklejki i płyty… i wymienić się koszulką z pracownikiem restauracji! Tak się dziękuje! Na tym kończymy kampanię "Mata przejmuje Maka". Było super.
Okazuje się, że Mata nie był pierwszym raperem, któremu zaproponowano współpracę z McDonald's. Twarzą sieci fast foodowej miał zostać Taco Hemingway. Filip Szczęśniak rzadko udziela się w mediach społecznościowych i raczej ciężko go spotkać na różnego rodzaju wydarzeniach.