Przez kilka lat "Kuchenne rewolucje" były niepokonane w rankingu produkcji TVN-u, które przynosiły najwięcej pieniędzy. Magda Gessler przyciągała przed ekrany rekordową liczbę widzów, co było bardzo atrakcyjną ofertą dla reklamodawców. Jak wyliczył "Super Express", ci byli skłonni zapłacić od 63,5 tys. złotych wzwyż za spot trwający 30 sekund. W 2021 roku jednak sytuacja się zmieniła.
Na stronie TVN-u pojawił się cennik na marzec, przygotowany dla reklamodawców. Już wiadomo, kto teraz wysunął się na pierwsze miejsce i przynosi najwięcej pieniędzy stacji. Okazuje się, że nowym liderem są "Fakty", których największymi gwiazdami bez wątpienia są Anita Werner i Piotr Kraśko (dołączył do ekipy w lipcu), za programem informacyjnym znalazł się format "Uwaga! Koronawirus". Reklamodawcy są skłonni zapłacić kolejno 62,8 tys. i 61,2 tys. złotych. Za to jak podaje "SE", ceny za spoty emitowane w przerwach programu Magdy Gessler spadły o kilka tysięcy, konkretniej do kwoty 57,4 tys. złotych.
"Kuchenne rewolucje" są emitowane od 11 lat. Powstało już 21 sezonów, a producenci nie planują zakończenia formatu. Program przyciąga do stacji średnio 1,64 mln widzów, jednak w 2020 roku oglądalność spadła o 20 procent w porównaniu do poprzedniego (wtedy odcinki śledziło średnio 1,99 milionów odbiorców). Mimo to TVN nadal był liderem na rynku i w czwartkowe wieczory notował 19,56 proc. udziału.
Aktualnie emitowany jest najnowszy sezon, w którym Magda Gessler pomaga restauratorom borykającym się ze skutkami obostrzeń wprowadzonych w branży ze względu na pandemię.