• Link został skopiowany

Piosenka "Despacito" nie jest już najchętniej słuchanym utworem na YouTube. Przebił go inny kawałek. Możecie być zaskoczeni

"Despacito" Luisa Fonsi nie jest już najchętniej odtwarzanym wideo na YouTube. O dziwo, jego miejsce zajął utwór "Baby Shark" Hope Segoine powstały w 2016 roku.
Despacito
youtube/luisfonsi

"Despacito" już nie jest najpopularniejszym filmem na YouTube. Przewagę w liczbie wyświetleń zdobył utwór "Baby Shark". Mimo że swoją premierę miał w 2016 roku, dopiero po czterech latach udało mu się wbić na szczyt listy. Szybko może się to jednak zmienić - różnica w liczbie odtworzeń wynosi obecnie jedynie dwanaście milionów.

"Despacito" spadło z pierwszego miejsca na YouTube

Utwór "Despacito" Luisa Fonsi pojawił się na serwisie YouTube 12 stycznia 2017 roku. Szybko zdobył popularność wśród fanów i królował na imprezach. Stał się też numerem jeden na listach przebojów na wszystkich kontynentach, zdobywając łącznie czterdzieści cztery platynowe i cztery diamentowe płyty. Obecnie teledysk został obejrzany ponad siedem miliardów razy, co pozwalało mu na utrzymanie się na pierwszym miejscu listy na YouTube. 

Luis Fonsi musiał się jednak pożegnać z najwyższym miejscem na podium, bowiem więcej wyświetleń ma piosenka dla dzieci. Utwór "Baby Shark" wykonywany przez Hope Segoine jest teraz częściej oglądanym wideo.

 

Oryginalny twórca piosenki nie jest znany, ale prawdopodobnie muzyka wywodzi się z przyśpiewek skautów. Jakiś czas temu głośno było na temat skandalu, który mógł przyczynić się wzrostu popularności utworu. Muzyk Jonathan Wright pozwał producenta "Baby Shark" twierdząc, że w 2011 roku nagrał podobną wersję piosenki i podlega ona prawom autorskim. Do tej pory spór nie został rozstrzygnięty.

Zobacz też: Luis Fonsi nagrał nową wersję "Despacito". Która lepsza?

Listę 10 najchętniej odsłuchiwanych hitów na YouTube znajdziecie poniżej.

 10 najchętniej oglądanych filmów na YouTube:

  1. Baby shark - Pinkfong Kids’ Songs & Stories (7,05 mld)
  2. Despacito - Luis Fonsi (7,04 mld)
  3. Shape of you - Ed Sheeran (5,05 mld)
  4. See you again - Wiz Khalifa i Charlie Puth (4,79 mld)
  5. Masha and the Bear - Get Movies (4,36 mld)
  6. Johny Johny Yes Papa - LooLoo Kids (4,14 mld)
  7. Uptown Funk - Mark Ronson i Bruno Mars (3,99 mld)
  8. Gangnam Style - PSY (3,84 mld)
  9. Learning Colors - Miroshka TV (3,65 mld)
  10. Sorry - Justin Bieber (3,65 mld)
Zobacz wideo Jaś Dąbrowski słucha do snu Golec Orkiestra
Więcej o: