Katarzyna Zielińska gwiazdą najnowszej kampanii "Artelioni". Aktorka prezentuje różnorodną i wyrazistą biżuterię
Kampania marki Artelioni na tegoroczne lato zaskakuje wyrafinowaną prostotą kadrów – jasnych, wypełnionych światłem, o oszczędnej scenografii. Wszystko po to, aby na pierwszym planie pozostała główna bohaterka sesji – współczesna kobieta świadoma zarówno swojego wnętrza, jak i zewnętrznego piękna, które podkreśla starannie dobranymi dodatkami. W tę rolę ponownie wciela się Katarzyna Zielińska.
Katarzyna Zielińska twarzą marki "Artelioni"
Ambasadorka marki wystąpiła w korespondujących z koncepcją sesji stylizacjach – głównie minimalistycznych, utrzymanych w kolorach bieli, błękitu oraz różu. Dzięki tak spójnej wizji artystycznej kampanii, uwaga skupia się na dodatkach – nowych wzorach z różnych kolekcji marki Artelioni, które będą idealnie współgrały z wizerunkiem kobiety tego lata. Projektanci marki stawiają na różnorodność biżuteryjnych wzorów, pozostawiając kobietom swobodę wyboru.
Jakie nowości z logo Artelioni będą najbardziej pożądanymi dodatkami do stylizacji? Na uwagę zwraca przede wszystkim ciekawy wybór kompletów, na przykład wyraziste wzory, ozdobione masą perłową lub muszlą z kolekcji Stones. W linii Bellissima z kolei uwagę przykuwają efektowne zestawy długich naszyjników, kolczyków i bransoletek ozdobionych elementami dekoracyjnymi wypełnionymi barwioną żywicą w naturalnym lub błękitnym odcieniu.
Najwięcej zaskakujących propozycji znalazło się w ofercie kolekcji Chantal, m.in. filigranowy komplet z kryształami, zaprojektowany w duchu nowoczesnej elegancji komplet z czarnymi cyrkoniami oraz ozdobiony kulkami łączonymi z delikatnością zwielokrotnionych łańcuszków. Jednym z najbardziej intrygujących wzorów jest biżuteryjny zestaw ozdobiony charakterystycznym motywem czerwonego rożka, przypominającego kształt papryczki.
ZDJĘCIA BIŻUTERII ZOBACZYSZ W NASZEJ GALERII
Symbol ten w czasach starożytnego Rzymu był związany z mitologią i kojarzony ze szczęściem oraz pomyślnością dla bliskich. Obecnie to talizman, którego moc chroni przed złą energią i pechem, a więc ten wyjątkowy amulet warto mieć przy sobie, szczególnie w formie oryginalnej biżuterii.
Projektanci marki Artelioni po raz kolejny udowadniają, że sięgając po inspiracje ze świata mody, doskonale łączą trendy z indywidualnym podejściem do kobiet oraz ich potrzebą manifestowania swojego stylu i niepowtarzalnej osobowości.
-
"M jak miłość". Do obsady wraca dawna gwiazda serialu. Fani będą zachwyceni
-
Nazywano ją polską Marylin Monroe. Jednak amerykański sen okazał się dla Elżbiety Czyżewskiej prawdziwym koszmarem
-
"Złomowisko PL". Kazio z Descha nie żyje. Na jaw wychodzą smutne fakty z jego życia. "Siedział poobijany, zakrwawiony"
-
"Love Island". Waleria zmieniła kolor włosów. Efekt? "Łoooo petarda". Dociekliwi fani drążą i pytają, czy zrobiła to dla Piotrka
-
Linia sukcesji do brytyjskiego tronu. Książę Harry teoretycznie wciąż ma szanse. A co z jego drugim dzieckiem?
- Kinga Rusin ratuje lasy i grzmi w mediach: "Dla władzy liczy się kasa!". Fani są wdzięczni: Inni promują torebki i ciąże
- Urszula Chincz chwali się metamorfozą garderoby. Metraż niewielki, ale robi wrażenie. "Z elementami buduarowymi"
- Polka na TikToku do złudzenia przypomina Natalię Oreiro: Jak ze "Zbuntowanego anioła"
- Książę Harry spotkał się z ojcem i bratem. Była z nimi księżna Kate. "Obecna sytuacja jest dla niej denerwująca"
- Tajemnicze pudełko z czerwonym wieczkiem na pogrzebie księcia Filipa. Już wiadomo, co w nim było