Katarzyna Zielińska gwiazdą najnowszej kampanii "Artelioni". Aktorka prezentuje różnorodną i wyrazistą biżuterię

Katarzyna Zielińska została twarzą najnowszej kampanii marki "Artelioni".

Kampania marki Artelioni na tegoroczne lato zaskakuje wyrafinowaną prostotą kadrów – jasnych, wypełnionych światłem, o oszczędnej scenografii. Wszystko po to, aby na pierwszym planie pozostała główna bohaterka sesji – współczesna kobieta świadoma zarówno swojego wnętrza, jak i zewnętrznego piękna, które podkreśla starannie dobranymi dodatkami. W tę rolę ponownie wciela się Katarzyna Zielińska.

Katarzyna Zielińska twarzą marki "Artelioni"

Ambasadorka marki wystąpiła w korespondujących z koncepcją sesji stylizacjach – głównie minimalistycznych, utrzymanych w kolorach bieli, błękitu oraz różu. Dzięki tak spójnej wizji artystycznej kampanii, uwaga skupia się na dodatkach – nowych wzorach z różnych kolekcji marki Artelioni, które będą idealnie współgrały z wizerunkiem kobiety tego lata. Projektanci marki stawiają na różnorodność biżuteryjnych wzorów, pozostawiając kobietom swobodę wyboru.

Jakie nowości z logo Artelioni będą najbardziej pożądanymi dodatkami do stylizacji? Na uwagę zwraca przede wszystkim ciekawy wybór kompletów, na przykład wyraziste wzory, ozdobione masą perłową lub muszlą z kolekcji Stones. W linii Bellissima z kolei uwagę przykuwają efektowne zestawy długich naszyjników, kolczyków i bransoletek ozdobionych elementami dekoracyjnymi wypełnionymi barwioną żywicą w naturalnym lub błękitnym odcieniu.

Najwięcej zaskakujących propozycji znalazło się w ofercie kolekcji Chantal, m.in. filigranowy komplet z kryształami, zaprojektowany w duchu nowoczesnej elegancji komplet z czarnymi cyrkoniami oraz ozdobiony kulkami łączonymi z delikatnością zwielokrotnionych łańcuszków. Jednym z najbardziej intrygujących wzorów jest biżuteryjny zestaw ozdobiony charakterystycznym motywem czerwonego rożka, przypominającego kształt papryczki.

ZDJĘCIA BIŻUTERII ZOBACZYSZ W NASZEJ GALERII

Symbol ten w czasach starożytnego Rzymu był związany z mitologią i kojarzony ze szczęściem oraz pomyślnością dla bliskich. Obecnie to talizman, którego moc chroni przed złą energią i pechem, a więc ten wyjątkowy amulet warto mieć przy sobie, szczególnie w formie oryginalnej biżuterii.

Projektanci marki Artelioni po raz kolejny udowadniają, że sięgając po inspiracje ze świata mody, doskonale łączą trendy z indywidualnym podejściem do kobiet oraz ich potrzebą manifestowania swojego stylu i niepowtarzalnej osobowości.

Zobacz wideo Katarzyna Zielińska o Julii Wieniawie: "To jest już inne pokolenie"