Użytkownicy przede wszystkim zaangażowali się w sceny erotyczne. Hasztag #365days został do tej pory wykorzystany ponad 160 milionów razy, a liczba ta stale rośnie.
Wystarczyło kilka godzin od premiery filmu "365 dni" na Netfliksie, aby produkcja Blanki Lipińskiej szybko zaczęła piąć się w górę w rankingach. Widzowie z całego świata docenili to, w jakiej formie zostały przedstawione miłosne historie Laury Biel i Massimo.
Olbrzymia popularność "365 dni" widoczna jest również na TikToku, na którym użytkownicy dzielą się swoimi wrażeniami po obejrzeniu filmu, a także oceniają umiejętności aktorskie odtwórców poszczególnych ról.
Lipińska od samego początku podkreślała, że jej dzieło inspirowane jest polskim odpowiednikiem "Greya". Może to być główny powód, dla którego produkcja zyskała aż tak duży rozgłos wśród użytkowników TikToka na całym świecie. Szczególną popularnością cieszy się scena na jachcie, która wyrosła na jeden z największych trendów w aplikacji.
Niewykluczone, że scena, która była wyświetlana już ponad 160 milionów razy jest jedną z najlepszych pod tym względem, jeśli chodzi o polskie produkcje filmowe. Średnio co kilka sekund w aplikacji pojawiają się nowe materiały z hasztagiem #365days.
Fanki przystojnego Massimo stworzyły swego rodzaju challenge na TikToku. Najbardziej zachwycone użytkowniczki konkurują ze sobą pod względem pomysłowości na wyrażenie zachwytu wobec aktora Michele'a Morrone'a. Często można przeczytać, że również dałyby się porwać Włochowi, a także szukają idealnego sobowtóra i nagrywają krótkie materiały przypominające poszczególne sceny z filmu.