Anna Lewandowska , Marina Łuczenko-Szczęsna i Sara Boruc regularnie trafiają na listy najgorętszych WAGS Euro 2016 sporządzanych przez zagraniczne media, nie ma co się zatem dziwić, że ich obecność we Francji wzbudza spore zainteresowanie. Które przekłada się nawet na... biznes Sary Boruc.
Zagraniczni dziennikarze zaczepiają je, prosząc o wywiad, nawet kiedy wracają z siłowni albo idą na kolację. Ciągle podpytują nas o dziewczyny. Jeden z niemieckich dziennikarzy kupił w Internecie dla swojej narzeczonej naszyjnik zaprojektowany przez Sarę - cytuje dziennikarza sportowego pracującego przy Euro magazyn "Flesz".
Źródło dwutygodnika zdradza, że największym zainteresowaniem cieszy się jednak świeżo upieczona żona Wojtka Szczęsnego.
Marina jest ich ulubienicą. Wszyscy podziwiają to, jak wspiera Wojtka w trakcie kontuzji. Po tym, jak wrzuciła do Internetu filmik z ich ćwiczeń w sypialni, mówili o niej wszyscy - czytamy.