Iga Lis kilka dni temu pochwaliła się na Instagramie , że bierze udział w sesji zdjęciowej dla La Manii. 16-latka reklamuje limitowaną, walentynkową kolekcję marki #KissKissMania w skład której wchodzą t-shirty i bluza z motywem ust. Jakie są efekty jej pracy? Oceńcie!
Zaangażowanie Igi Lis do kampanii ekskluzywnej marki Joanny Przetakiewicz wywołało sprzeczne opinie. Na Instagramie La Manii pojawiło się wiele krytycznych komentarzy:
Nic wspaniałego, jej uroda może reklamować Smyka, a nie eleganckie kreacje dla pewnego targetu kobiet.
Będzie La Mania dla gimnazjum... Super target.
Iga nie jest wiarygodna. To niewyobrażalne, że taka dziewczyna ma nosić kreacje La Manii. To tak, jakby 18-latka miała jeździć Bentleyem.Mat. prasowe
Znaleźli się też obrońcy urody nastoletniej modelki:
Iga jest bardzo naturalną dziewczyną o delikatnej urodzie, więc dobranie odpowiednich kolorów i krojów sukienek dla niej będzie współgrało z kolekcją La Manii.
Bardzo ładna dziewczyna, ma potencjał. Idealna do promowania kolekcji walentynkowej.
A jaka jest Wasza opinia? Zagłosujcie w sondzie!
WJ