To się nawet najstarszym góralom nie śniło: Piotr Żyła najpierw zawojował świat sportu, potem popkultury, teraz odważnie wkracza w świat reklamy!
Zwycięzca zawodów Pucharu Świata w Oslo i brązowy medalista drużynowych mistrzostw świata Val di Fiemme został twarzą marki słonych Paluszków Beskidzkich. Hasło przewodnie kampanii brzmi: "Cokolwiek robisz - bądź sobą, jesteśmy z Tobą" i wydaje się idealnie pasować do osobowości Piotra Żyły . Skoczek swój występ w reklamie ocenił dość surowo, ale za to w swoim stylu [pisownia oryginalna - przyp red.]:
ahoj:-))) to znowu ja:-P ostatnio troche sie u mnie działo wiadomo u Kuby byłem, bo pewnie ktoś tam oglądał:-P - napisał Piotr Żyła parę dni temu na swoim Facebooku. - Ale pobawiłem sie tez troche w aktora i raczej nie nadaje sie do tego, nawet śmiesznie taki wieśniok w reklamie:-))) ale co tam spróbowałem i wiem, że wole skoki:-))) przynajmniej sobie pojadłem troche na planie:-P i nawet śmiesznie byłło:-)))Mat. promocyjne
Żyła zamieścił też na Facebooku zdjęcie z planu reklamy.
Żyła ma za sobą pracowity sezon sportowy, teraz zaangażował się w kampanię reklamową. Miejmy nadzieję, że nie ucierpi na tym jego kariera skoczka. Bez wątpienia zasłużył na odpoczynek.
teraz weekend z rodzinka, a po jedziemy na obóz regeneracyjny do Egyptu, jak można to tak nazwać:-))) na szczęście z żonka, tylko myśle że wróci ze mną, a nie stado wielbłondów, bo co ja z nimi bede robił:-))) po za tym bym musiał jakiś special biznes do nich wykupić:-P - napisał Piotr Żyła parę dni temu na swoim Facebooku.Mat. promocyjne
Swój debiut w reklamie zaliczył nie tylko Piotr Żyła , jest to także pierwsza kampania całej marki Beskidzkie. Jak wypadła? Zobaczcie!
zuz