Jennifer Lopez twarzą kampanii Guess! Gwiazda zdradza szczegóły współpracy

AM/DZ
16.01.2020 11:47
Jennifer Lopez

Jennifer Lopez (https://www.instagram.com/jlo/)

Jennifer Lopez została twarzą kampanii Guess na sezon wiosna-lato 2020. Zjawiskowa inspiracja włoską gwiazdą starego kina połączona z nowoczesnym szykiem JLo inspiruje do eksperymentowania z modą.

Jennifer Lopez to niekwestionowana ikona obecnych czasów. Przez wiele lat pracowała na swoją pozycję w Hollywood. Ma talent aktorski i wokalny, świetnie też sprawdza się jako modelka. Musimy przyznać, że 50-letnia gwiazda wygląda naprawdę dobrze! Jennifer Lopez bardzo dba o sylwetkę trenując na siłowni. Mimo wielu lat w show biznesie nie spoczywa na laurach i w dalszym ciągu bierze udział w produkcjach filmowych i kampaniach reklamowych. Najnowsza z nich powstała dla amerykańskiej marki Guess.

 

Jennifer Lopez Guess 2020

Sesja do najnowszej kampanii wiosna-lato 2020 odbyła się w Kalifornii, a autorką zdjęć jest Tatiana Gerusowa. Aktorce bardzo przypadł do gustu klimat sesji:

Była to mieszanka stylu włoskiej gwiazdy filmowej z lat 60., Madonny z lat 80. i stylu Sofii Loren. Wcielenie się w tę postać sprawiało mi tyle radości.

Poza inspirującymi stylizacjami gwiazda zaskakuje klasyczną fryzurą rodem z wczesnego Hollywood połączoną z włoskim szykiem. Już teraz możemy zobaczyć kilka stylizacji na oficjalnym Instagramie marki Guess oraz Jennifer Lopez. Te kilka zdjęć to dopiero początek marketingowego boomu, którego świadkami będziemy w najbliższym czasie. Na tę chwilę widać już, że kolekcja będzie odzwierciedleniem zmysłowego charakteru samej aktorki! Neony, koronka oraz wycięcia zapowiadają modowy misz masz, ale w bardzo kobiecym wydaniu.

 

Jennifer Lopez cieszy się nieustającą popularnością. Na Instagramie profil gwiazdy śledzi prawie 110 milionów obserwatorów! Nic dziwnego, że po sukcesie poprzedniej współpracy marka Guess ponownie zdecydowała się, że to aktorka będzie twarzą najnowszej wiosenno-letniej kampanii. Do dziś uważa się, że promowanie kolekcji Wiosna 2018 przez Jennifer Lopez było świetnym zabiegiem marketingowym, co potwierdzają pozytywne opinie i komentarze. Czy i tym razem współpraca okaże się modowym hitem?

Skomentuj:

Musisz się zalogować, by dodać komentarz. Jeśli nie posiadasz konta zarejestruj się.

Komentarze (2)

  • kler-killer

    Oceniono 4 razy 0

    I na tym zakończyła się przygoda z zakupami tej marki. JUż w tym roku żona kupiłą dwie torebki, buty, portmonetkę i pasek. Ina tym koniec. Nie kupuje się marki promowanej przez otyłą i obleśną babę, z dupskiem jak szafa trzy drzwiowa

  • Gość: keyt 76

    Oceniono 2 razy -2

    Jaką nową twarzą, już od dawna jest twarzą tej marki....

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX