Lara Gessler wielokrotnie była widywana w reklamach. Córka Magdy Gessler ostatnio wzięła udział w kampanii o kontrowersyjnym haśle promocyjnym "Miejsce kobiet jest w kuchni".
Zapytaliśmy Larę o udział w reklamie drzwi. Celebrytka przyznała, że hasło miało wzbudzić emocje i prowokować.
Chodzi o to, że cokolwiek uchodzi za "babską" cechę czy domenę, to nie znaczy, że mamy się tego wyzbyć i robić tylko rzeczy, które nas wstawiają w męskie spodnie. To, co uchodzi za kobiece cechy, to nie jest powód do wstydu, jeśli z głową się do tego podejdzie i się to posiądzie. Tak samo faceci w kuchni nie powinni uchodzić za pantoflarzy. Żyjemy w czasach, kiedy granice się zacierają, a to, co uchodziło za typowo babskie, może być tak samo pożądane jak typowo męskie cechy.
Ja wyrosłam w męskim domu, mam samych braci i długo mi zajęło, żeby zrozumieć, że zajęcie się kuchnią to mój wolny wybór, który nie stygmatyzuje mnie w żaden sposób. Co więcej, gdybym się tego miała wstydzić, to by oznaczało, że poddałam się pewnej presji. Cieszę się, że tak się nie stało i teraz mogę ludzi uświadamiać przez jedzenie, uczyć ich i pokazywać ludziom z całego świata, jak wspaniałą mamy kulturę, również kulinarną - odpowiedziała Lara.
Kampania promocyjna zatytułowana "Otwórz się na siebie" ma na celu oburzyć odbiorców. W kilku miastach w Polsce pojawiły się prowokujące hasła:
Miejsce kobiet jest w kuchni.
Kobiety ciągle gadają i gadają.
Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci.
W kampanii oprócz Lary Gessler wzięły udział Magdalena Różdżka i Gabi Drzewiecka. Każda z pań została "dopasowana" do konkretnego hasła promocyjnego.
Na stronie pojawiły się spoty reklamowe, w których gwiazdy tłumaczą "swój" prowokujący slogan. Współwłaścicielka "Słodko-słony" przekonywała, że osoby, które potrafią odnaleźć się w kuchni, mają większą władzę. z
To jest wyniesienie tej roli na inny poziom. Jeśli umiesz gotować, masz dużo więcej władzy niż zasiadanie przy niejednym stole negocjacyjnym - mówiła Lara.
Lara Gessler odmówiła udziału w jednej reklamie. Magda Gessler niedawno zaprezentowała swoją nową markę lodów Ice Queen. Jej córka nie zdecydowała się promować słodyczy mamy.
DK