Maffashion na okładce "Women's Health". W sieci burza. "Nie trenujesz, palisz fajki. Słaby wybór". Odpowiada

Maffashion w ogniu krytyki. Poszło o najnowszą okładkę "Women's Health" z jej udziałem.

Maffashion pochwaliła się swoim najnowszym sukcesem - wystąpiła na okładce magazynu "Women's Health". Niestety nie wszyscy obserwatorzy podzielili jej entuzjazm. 

"Women's Health" porusza tematy głównie z zakresu zdrowej diety, fitnessu i zdrowia. Internauci uznali, że w związku z tym, Kuczyńska nie jest odpowiednią kandydatką na okładkę. Dlaczego? 

 

Pod jej postem pojawiło się sporo negatywnych komentarzy.

Przecież ty nie trenujesz... To nie jest wysportowane ciało, tylko kwestia genów. Słaby wybór.
Fajna okładka, fajne ciało - niewyćwiczone, tylko chude z natury. To nie "Women’s health". Szkoda, że to Ty na niej jesteś, a nie ktoś, kto przyczynił się do tego własnymi siłami i poświęceniem, aby być szczupłym i zdrowym.
Zdrowo wyglądające ciało nie równa się zdrowemu ciału. Jesteś drobna z natury, nie trenujesz, palisz fajki, nie prowadzisz zdrowego trybu życia. Średnio ma to coś wspólnego z celem tej gazety.

Szafiarka chyba poczuła się urażona i zdecydowała się na bardzo obszerny komentarz, w którym postanowiła się wytłumaczyć.

Zdrowo wyglądające ciało, energia do pracy, dużo obowiązków, lotów, bycie ciągle dyspozycyjnym... Myślisz, ze nie ćwiczę i nie jem zdrowo, bo nie pokazuje tego publicznie? Trochę hipokryzja, nie sądzisz? Co do papierosów - widzisz, abym pokazywała, promowała palenie? Żyję, jak normalny człowiek i dbam o siebie, ale nie jestem idealna! Sport i dbanie o siebie jest dla każdego z nas. Większość kobiet to nie fitnesiary i osoby zajmujące się tym zawodowo, mające czas nieustannie chodzić na siłkę i nie robić nic innego. Sztuką w życiu kobiety jest dbanie o siebie przy obowiązkach i częstym braku czasu. Ważne, aby każdy próbował i zadbał o siebie. O tym jest też w wywiadzie - napisała.

MaffashionMaffashion Instagram/maffashion_official

Jej tłumaczenie dla internautów okazało się jednak bardzo marne. 

Jesteś na okładce "Women's Health" i reklamujesz Coca-Colę, gdzie wiadomo, że to najgorszy badziew do picia, jeżeli chodzi o zdrowie.

Maffashion znalazła czas na kolejne tłumaczenie. 

Dla mnie jednak Coca-Cola to symbol popkultury. Ikona i logo nr 1 rozpoznawalne na świecie. Ogromnie duma jestem ze współpracy z takim brandem. Tu moglibyśmy wymienić całą masę napojów gazowanych, ale Cola to inny kaliber i to jest tu dla mnie istotne. Logo Coli jest wykorzystywane modowo, jej twarzą na świecie są ikony - wyjaśnia.

Rzeczywiście jest się o co spierać? Co o tym sądzicie?

MT