Ewelina Lisowska i jej piosenka "Włączamy niskie ceny" towarzyszyła w ubiegłorocznym okresie świątecznym wszystkim Polakom, którzy mają telewizję lub radio. Nachalna kampania reklamowa wielu irytowała, innych śmieszyła. Powstały dziesiątki memów, a wokalistka zyskała sporą popularność - wystąpiła m.in. w "Tańcu z Gwiazdami". I wygrała go.
Jak podaje "Press", kampania z Eweliną Lisowską powraca.
Działania nie będą tak intensywne jak rok temu - czytamy na portalu.
Nie ma wątpliwości, że antyfanpage reklamy, które w wielkiej ilości pojawiły się na Facebooku przysporzyły marce, jak i samej wokalistce popularności. Piosenkę zaśpiewaną na melodię hitu piosenkarki "W stronę słońca" znają przecież chyba wszyscy. Jak podaje "Fakt" powołując się na źródło z otoczenia artystki, umowa, którą podpisała w tym roku opiewa na 600 tys. złotych.
Wszyscy są bardzo zadowoleni z kampanii z udziałem Eweliny - czytamy. - Spot "Włączamy niskie ceny" był absolutnie wszędzie, a jej akcje dodatkowo wzrosły po udziale w "Tańcu z Gwiazdami".