"Szok życia" - tak krótko podsumowały to zachodnie media. Jest w tym sporo racji. Zobaczyć nagą mamę na ulicznej reklamie to naprawdę niecodzienne przeżycie.
Dowiedzieć się z ulicznej reklamy, że mama jest supermodelką - tego nie da się opisać słowami. Dlatego zupełnie zrozumiałe jest absolutne zdumienie dzieci Heidi Klum , które podczas spaceru w Nowym Jorku zobaczyły ogromny billboard, a na nim mamę "ubraną" wyłącznie w wieszaki na ubrania. "Daily Mail" spuentował to lapidarnie : "Szok życia".
Billboard, na którym Leni, Henry, Johan, Helen i Lou zobaczyły mamę, reklamował kolejny sezon znanego już i u nas formatu "Project Runway". Niemiecka modelka jest jurorką w amerykańskim wydaniu show.
Lou natychmiast rozpoznała długonogą panią i zatrzymała się, żeby dokładniej się przyjrzeć mamie, a zakłopotana Heidi Klum stała z boku i niechętnie się obserwowała całą sytuację - relacjonował tę scenę "Daily Mail".
Dzieci Klum podeszły do sytuacji dużo bardziej spokojnie niż ich słynna mama. Śmiały się i żartowały, podczas gdy ona czuła się wyraźnie zmieszana.
Screen z Instagram.com/Heidi Klumalex