TVN ogłosiła we wtorek oficjalną ramówkę na wiosnę, w której pojawią się dwa nowe programy: "Iron Majdan" i "Hipnoza". Na Facebooku pojawił się oficjalny spot wizerunkowy, w którym pojawiły się największe gwiazdy stacji. Opinie widzów są podzielone.
Stacja w tym roku postawiła na kolor. Ujęcia są przepełnione mocnymi, soczystymi barwami. Dominuje zieleń, żółty i róż. Jest wręcz przesłodko, trochę abstrakcyjnie. W spocie wzięli udział m.in. Magda Gessler, Hubert Urbański, Filip Chajzer oraz Małgorzata Rozenek-Majdan z Radosławem Majdanem i Maja Ostaszewska.
Ci, którym się podoba, są zgodni, że TVN ciągle pozytywnie zaskakuje. Ich zdaniem materiał jest niebanalny i zachęca do oglądania programów.
Super! Świetny spot. Niebanalny, kolorowy, zachęcający do oglądania.
Tak wiosennie i pozytywnie. Podoba mi się.
Bardzo kolorowy, pozytywny i wesoły - piszą.
Z drugiej strony pojawiają się głosy, że jest to najsłabszy spot wizerunkowy, jaki wypuścił TVN. Krytycy zarzucają, że wybrano słabą muzykę i w ramówce jest za mało nowych programów.
Bardzo słaby spot. Muzyka też bez szału. Były lepsze.
Wasz najsłabszy spot.
Hmmm, prawie, prawie, ale to nie to... Brakuje tego czegoś. A końcówka to w ogóle klapa.
Powinno być więcej nowości. Gdzie młodzież? Np. "You can dance"?
Widzowie zwrócili też uwagę na jeden szczegół, który pojawił się podczas sceny z aktorami z serialu "Diagnoza". Na stole operacyjnym znajdują się owoce oraz kiwi, po które sięga Maja Ostaszewska.
Dlaczego Pani Maja Ostaszewska je kiwi ze skórką? - zastanawiają się komentujący.
TVN od dłuższego czasu zaskakuje widzów spotami. W ramówce wiosennej 2017 gwiazdą był Kuba Wojewódzki, a gwiazdy stacji odgrywały role w mrocznej zagadce na temat Króla TVN-u. Jesienią zaś w tanecznym spocie pokazywały swoje umiejętności na parkiecie.
AW