• Link został skopiowany

HOUSE dla indywidualistów [ZDJĘCIA]

Wypatrzysz coś dla siebie?

House odchodzi od konwencji pokazywania paczki znajomych na rzecz intymności dwojga indywidualistów, którzy zatracają się w szalonej zabawie w brytyjskiej stolicy, pokazując jednocześnie zupełnie nową, dojrzalszą twarz marki. HOUSE'owi bohaterowie wciąż cenią sobie wolność i dobrą zabawę a muzyka jest nieodłączną częścią ich świata, w którym - choć zaraz przekroczą próg dorosłości - wcale dorosnąć nie chcą.

Nasi bohaterowie jeszcze nie dorośli, a jednocześnie nie można już ich traktować jak młodzież. Są indywidualistami, których definiuje ich pasja, muzyka i wszystko czym się otaczają - po prostu apetyt na życie - mówi Maciej Czarnecki, dyrektor artystyczny marki House.
mat. promocyjne

Co sądzicie o tej kampanii?

Więcej o: